×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
برنامه‌های بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳/ آمادگی ۵ شرکت برای عرضه اولیه در بازار سرمایه

محمدامین قهرمانی، در گفت‌وگو با  پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به برنامه‌های بورس تهران برای انجام عرضه‌های اولیه در بازار سهام اشاره کرد و گفت: اکنون ۵ شرکت از آمادگی لازم برای عرضه اولیه در بورس تهران برخوردارند.

‎وی اظهار داشت: در وضعیت فعلی ارزش‌گذاری ۲ شرکت انجام شده و با توجه به اجرای اقدامات مربوطه این شرکت‌ها از آمادگی لازم برای عرضه در بورس برخوردارند.

‎قهرمانی خاطرنشان کرد: اکنون در انتظار تعیین تکلیف شرایط بازار و برنامه‌ریزی‌ها در راستای عرضه اولیه هستیم.

‎ معاون پذیرش بورس تهران ادامه داد: فعلا پذیرش شرکت‌ها برای عرضه اولیه در حال انجام بوده و هیچ تواقفی در انجام اقدامات مربوط به پذیرش و درج نماد شرکت‌ها صورت نگرفته است.

‎وی به اقدامات انجام شده از سوی بورس تهران برای انجام هر چه سریع‌تر شرکت‌ها در بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴ جلسه هیات پذیرش در بورس تهران برگزار شد و ۲ شرکت پروژه به دنبال تامین مالی از طریق این بازار هستند.

‎به گفته معاون پذیرش بورس تهران، اکنون تعداد ۲۰ شرکت در حال انجام اقدامات لازم برای درج نماد هستند.

‎وی تاکید کرد: برنامه بورس تهران، عرضه اولیه ۱۵ شرکت در بازار است اما در ابتدا باید وضعیت حاکم بر معاملات بازار مورد ارزیابی قرار بگیرد و پس از آن تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

‎قهرمانی در پایان گفت: اگر شرایط بازار اجازه دهد علاوه بر شرکت پروژه‌ها، عرضه اولیه تعداد قابل توجهی شرکت در بورس تهران انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.