به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک سینا، علی ابدالی سرپرست بانک سینا، در این بازدیدها، ضمن صحبت با کارکنان بخشهای مختلف، در جریان برنامهها و فعالیتهای در حال انجام واحدها قرار گرفت.
ابدالی در بازدید از معاونت مالی با بیان این که بانک سینا در زمره بانکهای خوشنام و شفاف نظام بانکی است، بر رعایت الزامات و استانداردهای مالی و تقویت سپر نقدینگی بانک تأکید کرد.
وی در بازدید از معاونت مهندسی و پشتیبانی، این معاونت را خط مقدم تهیه امکانات و تجهیزات فعالیتهای شبکه بانک دانست و گفت: مدیریت مناسب در حوزه فعالیتهای مهندسی و پشتیبانی منجر به ایجاد همافزایی و تحولی بزرگ در توسعه و موفقیت خطوط کسبوکار بانک سینا میشود.
ابدالی همچنین از اداره حوزه مدیریت و دبیرخانه، اداره امور مدیران و اداره دبیرخانه هیئتمدیره بازدید کرد و در جریان فعالیتهای این واحدها قرار گرفت.
سرپرست بانک سینا در بازدید از مدیریت امور روابطعمومی و مشتریان گفت: اجرای دقیق برنامههای وفاداری مشتریان، تکریم مشتریان برتر، تحلیل اطلاعات مشتریان و رصد دقیق نیازها و انتظارات آنها از بانک سینا نقش مهمی در ارتقای جایگاه برند بانک ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر، اطلاعرسانی دقیق از برنامهها و فعالیتهای بانک سینا و تبلیغات هدفمند محصولات و خدمات مواردی هستند که به فرآیند جذب و نگهداشت مشتری و ارتقای تصویر ذهنی برند بانک کمک میکنند.
وی در بازدید از اداره تطبیق مقرات، بر ضرورت همکاری تمامی واحدها با این اداره و لزوم رعایت مقررات و الزامات بانک مرکزی در خصوص فعالیتهای بانک تأکید کرد.
سرپرست بانک سینا همچنین در جمع همکاران اداره مدیریت تحول، خواستار نظارت دقیق بر اجرای برنامهها و پروژههای طرح راهبردی بانک سینا شد. وی جاریسازی طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا در تمام سطوح سازمان را متضمن تحول این بانک برشمرد و گفت: اجرای اثربخش پروژههای در دست انجام، نیازمند همراهی و مشارکت جدی همه واحدهای بانک است.