×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۳۰ آبان , ۱۴۰۳
برنامه‌ریزی برای توسعه خدمات غیرحضوری توسط بانک دی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی با اعلام این مطلب گفت: انجام امور بانکداری غیر‌حضوری و توسعه خدمات بانکداری دیجیتال نیاز امروز شبکه بانکی کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است و خوشبختانه بانک دی در این عرصه موفق و پیشگام بوده است و به زودی خدمات جدید و متنوعی را بر بستر موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.
وی افزود: در حال حاضر امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق همراه‌بانک (اپلیکیشن دی‌جت) و اینترنت‌بانک (دی‌نت) مهیا شده است و به‌زودی پرداخت تسهیلات خرد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز از همین‌طریق به‌صورت برخط و بدون نیاز به حضور در شعبه انجام خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی تأکید کرد: تلاش داریم با توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه بهتر و با سهولت بیشتر خدمات بانکی را به مشتریان دنبال کرده و علاوه بر پرداخت تسهیلات، درخواست، اختصاص و واگذاری صندوق‌های امانات، صدور ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی را نیز به‌صورت غیرحضوری در بانک دی عملیاتی کنیم.
قیطاسی با اشاره به آمادگی بانک دی برای همگامی با تغییرات جدید در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظام بانکی، تصریح کرد: بانک دی از جمله بانک‌های غیر‌دولتی بود که همراه و همگام با  بانک‌های دولتی، پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان و جامعه هدف را صرفاً از طریق اعتبارسنجی و ارائه گواهی کسر از حقوق، عملیاتی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.