×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برنامه افزایش ۱۱۰ درصدی تولید فازهای ۲۰ و ۲۱ در سال ۹۹

تجارت گردان | برنامه افزایش ۱۱۰ درصدی تولید فازهای ۲۰ و ۲۱ در سال ۹۹

هادی چابوک در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جدید پالایشگاه هشتم در راستای تحقق جهش تولید، افزایش ظرفیت تولید ۱۱۰ درصدی با استفاده از منابع گازی سایر منابع و مبادی است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و در نیمه دوم سال جاری محقق خواهد شد.

وی افزود: میزان شاخص قابلیت اطمینان پالایشگاه در سال ۱۳۹۸ عدد ۶۵٫۹۹ بوده که نسبت به عدد ۴۹٫۹۹ سال ۹۷ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بهبود قابل توجه داشته است. رسیدن به این شاخص در حالی است که پالایشگاه هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است.

مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی گفت: در خصوص سایر شاخص‌های حوزه تولید نیز با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال ۹۸ هدف‌های مورد نظر حاصل شده و به منظور ادامه روند بهبود تدوین برنامه‌های سال ۹۹ در دست انجام است.

وی مهمترین شاخص عملکردی پالایشگاه هشتم در سال گذشته را تحقق ۱۰۰ درصد برنامه در افزایش قابلیت اطمینان عنوان کرد و گفت: این امر منجر به حفظ تولید پایدار در طول سال شده است و شاخص تحقق تولید محصولات نیز به بیش از ۹۷درصد رسیده است.

چابوک با بیان اینکه پالایشگاه هشتم به تازگی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هنوز برخی از واحدهای عملیاتی یا تجهیزات داخل فازهای ۲۰ و۲۱ راه‌اندازی نشده است و در همین راستا تلاش می‌شود، به‌منظور افزایش شاخص در دسترس‌پذیری و تجهیزات حیاتی باقیمانده در اسرع وقت راه‌اندازی شوند و در مدار تولید قرار گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.