×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
برنامه بازگشت حجاج به کشور در روز ۱۷ تیرماه اعلام شد 

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” برنامه بازگشت حجاج به کشور در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه را اعلام کرد که بر این اساس؛ در این برنامه حجاج بیت الله الحرام استان زنجان در روز ۱۷ تیر ماه با انجام ۲ پرواز به شماره‌های از فرودگاه جده به مقصد فرودگاه زنجان مراجعت می‌کنند که کاروان‌های ۲۱۰۱۸ و ۲۱۰۲۲ با شماره پرواز ۱۶۰۷ ساعت ۱۷:۰۰ و پرواز شماره ۱۶۱۳ شامل کاروان‌های ۲۱۰۰۶ – ۲۱۰۱۷ ساعت ۰۳:۲۰ بامداد روز ۱۸ تیرماه وارد فرودگاه زنجان می‌شوند.

خانواده‌های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۰۲۲۵۲۱ تماس بگیرند.

سیستان و بلوچستان

حجاج بیت الله الحرام استان سیستان و بلوچستان در روز ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ با ۲ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه زاهدان مراجعت می‌کنند. پرواز شماره ۳۶۱۳شامل کاروان‌های ۲۳۰۳۱-۲۳۰۱۹-۲۳۰۰۵ در ساعت ۱۲:۳۰ و پرواز شماره ۳۶۱۹ شامل کاروان‌های ۲۳۰۱۳-۲۳۰۱۹-۲۳۰۳۶ در ساعت ۰۲:۳۰ بامداد روز بعد ورود به فرودگاه زاهدان وارد فرودگاه زاهدان می‌شوند.

خانواده‌های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های۰۹۱۲۴۵۱۵۷۳۳ و ۰۹۳۰۶۷۵۳۹۲۶ تماس حاصل نمایند.

بندر چابهار

در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳، تعداد ۲۴۵ نفر زائر بیت الله الحرام بندر چابهار برای دومین سال با انجام یک پرواز به صورت مستقیم از بندر چابهار عازم سرزمین وحی شدند. در عملیات بازگشت حجاج به کشور، حجاج بندر چابهار با یک پرواز به شماره ۳۶۰۳ در قالب ۲ کاروان در ساعت ۲۲:۴۵ از فرودگاه مدینه وارد فرودگاه چابهار می‌شوند.

خانواده‌های گرامی حجاج این فرودگاه برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۵۳۲۹۶ تماس بگیرند.

مازندران

امروز حجاج استان مازندران با ۲ پرواز شماره ۱۶۱۷ شامل کاروان‌های ۳۰۰۹۴-۳۰۰۹۷-۳۰۳۱۳ در ساعت ۱۴:۰۰ امروز و پرواز شماره ۱۶۱۹ شامل کاروان‌های ۳۰۰۵۳-۳۰۰۸۶- ۳۰۰۹۷ از فرودگاه جده مراجعت می‌کنند و در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز بعد وارد فرودگاه ساری می‌شوند

خانواده‌های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های۳۳۷۲۲۵۱۱- ۰۱۱ و ۳۳۷۲۲۷۹۱تماس بگیرند.

گلستان

حجاج گلستانی امروز با ۴ پرواز به کشور مراجعت می‌کنند. این پروازها به ترتیب؛ پرواز شماره ۳۶۰۹ شامل کاروان‌های ۳۸۰۴۳-۳۸۰۶۴ ساعت ورود به فرودگاه گرگان ۱۰:۳، پرواز شماره ۳۶۱۷ شامل کاروان‌های ۳۸۰۶۴-۳۸۰۷۳- ۳۸۰۰۸ ساعت ورود به فرودگاه گرگان ۱۴:۴۰، پرواز شماره ۳۶۱۱ شامل کاروان‌های ۳۸۰۳۵-۳۸۰۴۲-۳۸۰۸۸ ساعت ورود به فرودگاه گرگان ۲۳:۰۰ و پرواز شماره ۳۶۱۵ شامل کاروان‌های ۳۸۰۰۵- ۳۸۰۴۲ ساعت ورود به فرودگاه گرگان ۰۲:۴۰ بامداد روز بعد هستند.

خانواده محترم حجاج استان گلستان برای دریافت اطلاعات پروازها می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۱۴۰۲۲۶ تماس بگیرند.

اصفهان

حجاج بیت الله الحرام استان اصفهان امروز با ۲ پرواز شماره ۱۶۰۵ شامل کاروان‌های ۱۳۰۹۶-۱۳۱۶۳ در ساعت ۱۰:۵۵ و پرواز شماره ۱۶۱۵ شامل کاروان‌های ۱۸۰۰۹-۱۳۱۲۷-۱۳۱۶۳ در ساعت ۱۹:۰۵ وارد فرودگاه اصفهان می‌شوند.

خانواده‌های گرامی حجاج این استان برای دریافت اطلاعات پروازها، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۶۳۱۵۴۷۷ و ۰۹۱۲۶۳۶۸۴۹۲ تماس بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.