×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ دی , ۱۴۰۳
برنامه  راه‌بردی ال‌جی برای آینده با تغییرات سازمانی جدید

تأسیس مرکز تجربه مشتری (Corporate Customer Experience (CX) Center) که گزارشات خود را مستقیماً به دفتر مرکزی ال‌جی ارائه می‌دهد، یک بخش کلیدی از استراتژی آینده نگرانه ال‌جی است. مرکز CX توسط معاون اجرایی، لی چول-بائه، که قبلاً مدیر مرکز مدیریت طراحی شرکت بوده است مدیریت خواهد شد. نقش اصلی مرکز CX ایجاد یک تجربه مشتری یکپارچه و گسترده است. این مرکز در کنار نقش اصلی خود مسئولیت تدوین استراتژی‌ها و نقشه‌های راه لازم برای ارتقاء نوآوری در تمامی مراحل تجربه مشتری، از طراحی محصول و خدمات مشتریان گرفته تا مدل‌های تجاری آینده را نیز بر عهده دارد.  

مرکز CX همچنین شامل بخشی به نام CX Strategy Division خواهد بود که مسئولیت کشف و ارتقای اهداف و وظایف بنیادین شرکت و مدیریت مرکز تحقیقات مشتریLSR (آزمایشگاه LSR سابق) را به عهده خواهد داشت.

مرکز Platform Business ال‌جی نقش جدیدی در یکپارچه سازی و سازمان‌دهی خدمات LG ThinQ ، که در گذشته در میان دفاتر مرکزی شرکت پخش شده بود ایفا خواهد کرد. مرکز Platform Business از زمان تأسیس آن در ماه جولای سال ۲۰۲۱ ایجاد باشگاه هواداران ال‌جی را رهبری می‌کند. مدیریت این مرکز در راستای پیشرفت هر چه بیشتر، به معاون مدیرعامل ال‌جی جونگ کی- هیون، که از ماه سپتامبر سال جاری به شرکت پیوست محول خواهد شد. جونگ سوابق حرفه‌ای برجسته‌ای نظیر همکاری با شرکت eBay و Google و همچنین مدیرعاملی Meta در کشور کره را دارد.

از سال ۲۰۲۳ به بعد، ال‌جی تمرکز خود را بر بهبود مدیریت زنجیره تأمین (SCM) و تقویت توانمندی‌های چشمگیر خود در Digital Transformation (DX) بیشتر خواهد کرد. به این منظور، نام مرکز تأمین و مدیریت SCM شرکت (Procurement and SCM Management Center) به مرکز عملیات جهانی (Global Operation Center) تغییر می‌کند و وظایف و مسئولیت‌های موسسه پژوهش مهندسی تولید، به بخش طراحی محصول محول می‌شود. Global Operation Center (مرکز عملیات جهانی) از طریق انجام بهبودهای لازم بر اساس فن‌آوری‌های DX ، میان اقدامات مختلف شرکت مانند تولید، خرید، و SCM هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

ال‌جی با هدف دستیابی به رشد بیشتر از طریق بهبود عملکرد سازمانی، سیستم تصمیم‌گیری سریع و مسئولانه خود را در سطح هر چهار واحد تجاری شرکت تقویت خواهد کرد.  

لیو جائه-چئول مدیر شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی، به دلیل توفیق در بهبود عملکرد  و گسترش سبد محصول لوازم خانگی و تهویه مطبوع  به سمت President ارتقاء یافت. لیو که در کار خود تخصص دارد از سال ۱۹۸۹ در قسمت‌های مختلفی از تجارت لوازم خانگی ال‌جی، شامل دپارتمان‌های تولید و تحقیق­وتوسعه فعالیت کرده است. 

یون سوک-هیون مدیر شرکت راه‌کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی (VS)، نیز به سمت Vice president ارتقاء یافت. با مدیریت ایشان، شرکت تجارت راه‌کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی با بهبود ساختار سود و زیان به ثبات عملیاتی رسیده و سبد محصولات تجاری قدرتمندی شامل چندین فن‌آوری حمل و نقل آینده را مهیا کرده است.

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‎‌جی (HE) ظرفیت ایجاد ارزش مشتری خود را با تأسیس بخش تحقیق‌وتوسعه اندونزی تحت نظارت HE R&D Lab Institute  به منظور گسترش همکاری بین مراکز تحقیق‌وتوسعه خارج از کشور و مراکز تولید افزایش می‌دهد.

شرکت راه­کارهای تجهیزات اتومبیل ال‌جی توانایی‌های خود را در خرید، تولید، و SCM از طریق تأسیس یک گروه عملیاتی که عملیات یکپارچه تجارت تجهیزات الکترونیکی اتومبیل را مدیریت می‌کند ارتقاء خواهد داد. 

شرکت راه‌کارهای تجاری ال‌جی (BS) یک بخش تجاری جدید که مستقیماً تحت نظارت این شرکت قرار دارد تأسیس می‌کند که به توسعه تجارت راه‌کار شارژ اتوموبیل­های برقی که در سال گذشته آغاز به کار کرده است سرعت ببخشد.

تمامی موارد فوق به جز ارتقای سمت‌ها از تاریخ اول دسامبر اجرا خواهند شد و ارتقای سمت‌ها از اولین روز سال میلادی جدید اجرا خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.