×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
برنامه پرسپولیس در لیگ بیستم/ آغاز و پایان در قلعه‌حسن‌خان

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر امروز(سه شنبه) در هتل آکادمی تهران برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در مسابقات، رقبای خود را شناختند. پرسپولیس نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در چهار دوره اخیر با رقبای خود در هفته های مختلف آشنا شد. در ادامه بیشنر به این مساله خواهیم پرداخت.
برنامه پرسپولیس در نیم‌فصل اول:
هفته اول: سایپا – پرسپولیس
هفته دوم: پرسپولیس – نفت آبادان
هفته سوم: نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس
هفته چهارم: پرسپولیس – شهرخودرو
هفته پنجم: نساجی – پرسپولیس
هفته ششم: پرسپولیس – ذوب آهن
هفته هفتم: سپاهان – پرسپولیس
هفته هشتم:استقلال – پرسپولیس
هفته نهم: پرسپولیس – مس رفسنجان
هفته دهم: گل گهر سیرجان – پرسپولیس
هفته یازدهم: پرسپولیس – فولاد
هفته دوازدهم:آلومینیوم اراک – پرسپولیس
هفته سیزدهم: پرسپولیس – ماشین سازی
هفته چهاردهم: تراکتور – پرسپولیس
هفته پانزدهم: پرسپولیس – پیکان
نکات:
پرسپولیس لیگ را با خودروسازهای تهرانی آغاز و به اتمام می‌رساند. هر ۲ بازی اول و سی‌ام نیز احتمالا در ورزشگاه شهدای شهر قدس واقع در قلعه‌حسن‌خان به انجام می رسد. هفته اول جدال با سایپا و هفته پایانی تقابل با پیکانِ احتمالا عبدالله ویسی.
اولین بازی خارج از تهرانِ پرسپولیس در هفته سوم خواهد بود. این تیم باید در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. تیمی که مجتبی حسینی سرمربی‌اش است.
تنها جدال پرسپولیس با یک سرمربی پرسپولیسی در هفته ششم رقم می‌خورد. جایی که این تیم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. هدایت ذوب بر عهده رحمان رضایی است. کسی که مدتی در دوران بازیگری و پس از بازگشت از ایتالیا برای پرسپولیس توپ زد.
یحیی گل محمدی در هفته‌های چهارم، ششم و چهاردهم باید مقابل تیم‌های سابق خود بازی کند. تیم او به ترتیب در این هفته‌ها مقابل شهرخودرو، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز رویارویی می‌کند.
سرخپوشان تهرانی در ۲ هفته پایانی لیگ باید در تهران مقابل رقبای خود بازی کنند. این تیم در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف ماشین‌سازی می‌رود و سپس در هفته بیست و نهم میزبان تراکتور است و در هفته سی‌اُم در شهرقدس رودرروی پیکان قرار می‌گیرد.
حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس به نوعی در جدول مسابقات پخش شده است. آنها در هفته چهارم با شهرخودرو، هفته هفتم با سپاهان، هفته هشتم با استقلال، هفته یازدهم با فولاد و هفته چهاردهم با تراکتور باید صف‌آرایی کند. حساس‌ترین برهه برای پرسپولیس حدفاصل هفته‌های هفتم تا یازدهم است. فارغ از بازی با سپاهان، استقلال و تراکتور، این تیم باید با گل‌گهر سیرجانی که سرمربی اش امیر قلعه‌نویی است روبرو شود.
حال باید دید مدافع عنوان قهرمانی برابر حریفان خود در لیگ بیستم چه نتایجی را به دست می‌آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.