به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همزمان با پاسداشت سیزده سال محبوبیت، وفای به عهد و خودباوری در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی و با اشتراک گذاشتن حس شیرین با هم بودن، بانک شهر اقدام به برگزاری مسابقه ای از طریق صفحه اینستاگرام خود کرد که خوشبختانه این مهم با استقبال گسترده مشتریان و شهروندان در سراسر کشور مواجه شد.در مراسم قرعهکشی این مسابقه که با حضور ناظران و مدیران ارشد بانک شهر به صورت زنده از صفحه مجازی بانک انجام شد، بیش از ۲۴۵ هزار نفر شرکت کردند که به ۱۳ نفر از منتخبان جایزه ۱۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.این گزارش می افزاید، بانک شهر طی سال های اخیر همواره به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان، توانسته با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ضمن معرفی صفحه اینستاگرام خود به عنوان پرتعدادترین دنبال کننده در میان بانک های دولتی و خصوصی؛ یک فضای تعاملی دو سویه را ایجاد و به معرفی دستاوردهایش بپردازد
برندگان مسابقه
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامهریزی این شرکت برای بهرهگیری از فناوریهای نوین…
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…
ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…
علی اخوان: رگولاتوری و تنظیمگری مهمترین چالش حوزه فینتک است. با توجه به اینکه به…
پانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…
مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…