Categories: پتروشیمی

برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیاده‌سازی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا می‌کند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند به‌روزرسانی برخی مولفه‌های کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت می نماید.
در این راستا بروزرسانی برخی شاخصها و ری‌برندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرم‌های اصلی، لوگوی شرکت بهینه‌سازی گردد.
در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخصهای اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویت‌بخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه ها، تلاش گردیده انسجام و یکپارچه‌سازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجوعه های هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.
روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوه های بصری و مولفه های ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمت های استاندارد در خصوص لوگو لحاظ گردیده است.

فتحنایی

Recent Posts

ادامه تنفس هوای آلوده در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۱ دی)…

15 ساعت ago

فروش مرغ ارزان‌تر از نرخ مصوب ‌/ ریزش قیمت انواع ماهی

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: گوشت مرغ با قیمت پایین‌تر از نرخ…

15 ساعت ago

امضای تفاهم‌نامه برای خرید ۳۰ هزار تن ریل ملی

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل…

15 ساعت ago

حقابه هیرمند را در تعامل با طرف افغانستانی پیگیری می‌کنیم

وزیر نیرو گفت: در تعامل با کشور همسایه تلاش می‌کنیم موضوع تامین حقابه هیرمند را…

15 ساعت ago

رئال مادرید حریف بارسلونا شد/ ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ

- تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر رئال مایورکا به فینال سوپرکاپ اسپانیا صعود…

15 ساعت ago