×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
برپایی «میزگرد پاسخگویی» به مشتریان در بانک دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، میزگرد پاسخگویی با حضور مدیران و مسئولان معاونت اعتباری، فناوری اطلاعات، حوزه مدیریت، مدیریت امور بازرسی، معاونت مالی و مدیریت امور شعب از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریور مطابق جدول اعلامی برگزار خواهد شد.
دومین روز از شهریور ماه، اعضای هیات مدیره بانک از ساعت ۹ تا ۱۲ در این میزگرد، پاسخگوی مخاطبان هستند و در سایر روزها، این رویداد بر اساس برنامه مدون از ساعت ۹ تا ۱۰ برقرار می شود.
علاقه مندان می توانند طی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را طرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در هفته دولت با حضور در شعب منتخب بانک به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.