Categories: بانک و بیمه

برپایی «میزگرد پاسخگویی» به مشتریان در بانک دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، میزگرد پاسخگویی با حضور مدیران و مسئولان معاونت اعتباری، فناوری اطلاعات، حوزه مدیریت، مدیریت امور بازرسی، معاونت مالی و مدیریت امور شعب از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریور مطابق جدول اعلامی برگزار خواهد شد.
دومین روز از شهریور ماه، اعضای هیات مدیره بانک از ساعت ۹ تا ۱۲ در این میزگرد، پاسخگوی مخاطبان هستند و در سایر روزها، این رویداد بر اساس برنامه مدون از ساعت ۹ تا ۱۰ برقرار می شود.
علاقه مندان می توانند طی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را طرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در هفته دولت با حضور در شعب منتخب بانک به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

فتحنایی

Recent Posts

ساحل امن صادرات محصولات حلال با گواهی سازمان ملی استاندارد ایران

درحاشیه برگزاری اجلاس کمیته حکمرانی اسمیک در استانبول-ترکیه، نشستی دوجانبه میان روسای دو سازمان ملی…

4 ساعت ago

رشد ۵۰۰ درصدی سود خالص آنتی‌بیوتیک‌سازی شستا در ۷ ماهه‌ی ابتدای سال ۱۴۰۳

در ۷ ماهه‌ی نخست سال جاری، سود خالص شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران، وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری…

4 ساعت ago

پرداخت‌ها برای متناسب‌سازی حقوق آغاز شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ‌اجرای ‌طرح متناسب‌سازی حقوق ‌بازنشستگان تأمین اجتماعی…

4 ساعت ago

افزایش سرمایه ۲۷۰،۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت ملی صنایع مس ایران/تزریق منابع مالی به پروژه‌های توسعه‌ای

پیشنهاد هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران به مجمع عمومی فوق‌العاده، مبنی بر افزایش…

4 ساعت ago

صندوق‌های پژوهش و فناوری حامی تامین مالی جمعی

هفتمین جلسه کمیسیون تامین مالی جمعی ( کرادفاندینگ) نصر تهران روز دوشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۱۴۰۳…

4 ساعت ago

شهرهای منطقه آزاد ماکو از جمله امن ترین شهرهای اقتصادی جهان هستند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت از نظر شاخص…

4 ساعت ago