×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
برگزاری آخرین مراحل مستندسازی واگذاری سرخآبی‌ها

به گزارش ایرنا، آخرین مراحل مستند سازی در نشست هماهنگی خصوصی سازی سرخآبی های پایتخت با حضور وزیران ورزش و جوانان و اقتصاد و دارایی و به میزبانی وزارت اقتصاد برگزار شد.

 در این نشست فرهاد دژپسند از تلاش های مسعود سلطانی فر و رییس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران استقلال و پرسپولیس برای خصوصی‌سازی و ورود این ۲ باشگاه مردمی به بازار سرمایه قدردانی کرد.

وی در ادامه تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات برای طرح در شورای پذیرش بازار فرابورس را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که این وعده دولت دوازدهم بزودی عملیاتی و محقق شود.

قرار است به‌جای واگذاری صد درصد سهام این باشگاه‌ها، ۲۰ درصد از سهام‌شان در اختیار دولت باقی بماند و ۸۰ درصد باقی‌مانده را به بخش‌های خصوصی، تعاونی و عمومی غیردولتی واگذار کند.

سازمان خصوصی‌سازی نیز با روی کار آمدن دولت یازدهم عزم خود را برای واگذاری این باشگاه‌ها جزم کرد و وعده داد که تا ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۳ و پیش از آغاز جام جهانی واگذاری این ۲ باشگاه انجام شود که قرار بود این اتفاق تا پایان سال ۱۳۹۸ رخ دهد که به گفته وزیر ورزش این اتفاق در نیمه دوم  سال۹۹ اتفاق خواهد افتاد.

قیمت‌گذاری شرکت‌ها، چه برند و چه شرکت در صلاحیت سازمان خصوصی‌سازی بوده و این امر مستلزم انعقاد قرارداد با مشاور یا کارگزار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.