×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» ایرانسل

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف ایجاد دسترسی عمومی برای علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی کاربردی و آشنایی با فناوری‌های روز دنیا و به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» را با همکاری آکادمی ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس، به‌صورت رایگان برگزار می‌کند. در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان، مباحث مرتبط با صنعت ارتباطات و فناوری‌های نوین مانند رایانش ابری، نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی و … را با تدریس مدرسان بین‌المللی، آموزش می‌بینند.

مخاطبان این بوت‌کمپ که یک دوره بین‌المللی است و به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌ها و کارشناسان فعال در حوزه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات هستند. از آن‌جا که این بوت‌کمپ به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، لازم است شرکت‌کنندگان در آن، تسلط کافی به این زبان داشته باشند.

حضور در این بوت‌کمپ که از ۲۷ آبان تا ۴ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، می‌تواند زمینه‌ساز آمادگی مخاطبان برای اشتغال در بخش‌های مختلف صنعت ICT شده و امکان جذب آنان در شرکت ایرانسل، ایرانسل‌لبز و شرکت‌های همکار ایرانسل را فراهم کند. آموزش در جهت توانمندسازی، با رویکرد اشتغال در صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از مهترین اولویت‌های ایرانسل در پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی (CSI) است. به همین منظور، این بوت‌کمپ با حمایت ایرانسل و به عنوان یکی از پروژه‌های CSI، برای دانشجویان جوان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور، به صورت رایگان، برگزار می‌شود.

برای شرکت کنندگان در این بوت‌کمپ، جوایز دیجیتالی درنظر گرفته شده است که بر اساس نمره ارزیابی پروژه‌های تیمی، به افراد برتر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بوت‌کمپ، می‌توانند تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ از طریق وبسایت آکادمی ایرانسل، ثبت‌نام کنند. پس از ارسال مدارک و تأیید تیم ارزیابی، افراد واجد شرایط به‌صورت رایگان، توسط اساتید بین‌المللی آموزش می‌بینند. 

استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست‌بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، بوت‌کمپ آینده‌سازان دیجیتال را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌کند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است. چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.