به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در ابتدای این جلسه وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با تشریح اهداف و سیاست های بانک به بررسی وضعیت عملکرد شعب در تیرماه پرداخت و بر تلاش در جهت دستیابی به اهداف ابلاغی تاکید کرد.
علیزاده توجه به تحولات بانک در زمینه بانکداری دیجیتال و خدمات بانکداری باز را امری اساسی و اجتناب ناپذیر در عصر ارتباطات دانست و افزود: ورود به دنیای دیجیتال میدان جدیدی را برای فعالیت ما ایجاد کرده است و روند سریع و رو به رشد این عرصه می طلبد تا همگی با معرفی و تبلیغ خدمات متنوعی که داریم، سهم خودمان را از این بازار کسب کنیم.
وی با اشاره به تنوع سرویس های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، خاطرنشان کرد: خدمات بانک نظیر پایانه های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات درگاه های اینترنتی و غیره، باعث شده است تا هر روز میزان درخواست کاربران از خدمات بانکداری مدرن افزایش پیدا کند و این گامی موثر در جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال و اهداف عالیه بانک است.
https://tejaratgardan.ir/?p=195450