×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان راز موفقیت بانک را ارائه خدمات متنوع به مشتریان و جذب منابع مالی دانست و گفت: انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن لازمه دستیابی به موفقیت است.

مدیر استان افزود: رعایت آراستگی فردی، نظم و انضباط در شعبه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها باشد.

سلیم بهرامی نقش کارکنان در ارائه خدمات و محصولات بانکی را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی خدمات بانکی این است که نحوه معرفی و ارائه سرویس ها توسط کاربران بسیار مهم بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات، به آن بستگی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.