به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان راز موفقیت بانک را ارائه خدمات متنوع به مشتریان و جذب منابع مالی دانست و گفت: انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن لازمه دستیابی به موفقیت است.
مدیر استان افزود: رعایت آراستگی فردی، نظم و انضباط در شعبه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها باشد.
سلیم بهرامی نقش کارکنان در ارائه خدمات و محصولات بانکی را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی خدمات بانکی این است که نحوه معرفی و ارائه سرویس ها توسط کاربران بسیار مهم بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات، به آن بستگی دارد.
https://tejaratgardan.ir/?p=194576