×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از همکاران ستادی و شعب استان تهران این شرکت برگزار شد، ضمن بررسی ابزارهای نوین مدیریت سازمانی، به معرفی و بیان قابلیت ها و ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد.پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی که مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح دانش همکاران در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، شیوه های صحیح و نوین برقراری ارتباط با مشتریان، برطرف نمودن باورهای نادرست پیرامون استقرار CRM در بیمه سرمد، فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل دستاوردها و انتقال تجارب و گسترش دیدگاه‌های نوآورانه در بیمه سرمد در حوزه‌ مدیریت ارتباط با مشتری، برشمرد.بر اساس این گزارش، دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری، با همکاری موسسه توان آفرین وستا برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.