به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه محمدرضا محمودپناه ضمن تاکید بر اهمیت اصلاح داده های مشتریان، خواستار همکاری شبکه شعب و واحدهای ستادی در این امر شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایهگذاری، بانکداری خرد، سازمان و روشها، روابط عمومی، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی آنها پرداختند.
وضعیت پیشبرد پروژههایی چون مرکز تماس یکپارچه، سامانه CRM و ملی پیک توسط مدیران پروژهها گزارش گردید. همچنین دستاوردهای نهایی پروژههای اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخشبندی کلان مشتریان طرح و بررسی شد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اتمام زودهنگام و سنکرونسازی فاز دوم نیروگاه سیکل…
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این ادارهکل…
حضور مشفقانه، هوشمندانه و نظارتی مدیران در واحدهای خسارتی رصد می شود.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از مراجع قضائی خواست تا فعالیت اپلیکیشنهای آگهی…
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای سال تاکنون ۸۰…
آژانس بینالمللی انرژی (IEA) پیشبینی کرد با تشدید رقابت میان آسیا و اروپا برای گاز…