×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳
برگزاری مجمع عمومی سالیانه ۱۴۰۲ شرکت ایریتک

مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ و با دستور جلسه استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، آغاز گردید.

لازم به ذکر است پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی وفیلم فعالیت های اجرایی سال مالی مورد گزارش، حد نصاب قانونی احراز و پس از تشکیل هیئت رئیسه به ریاست محترم جناب آقای دکتر قنبری، رئیس هیئت مدیره شرکت ایریتک، دستور جلسه قرائت گردید.

همچنین جناب آقای دکتر مستقیمی، نایب رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل، پس از خوش آمد گویی، گزارش هیئت‌ مدیره را در خصوص اقدامات و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ ارائه نمودند و در ادامه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، قرائت شد و پاسخ های لازم توسط معاونین و مدیران ارائه گردید.

شایان ذکر است پس از مذاکره و تبادل ‌نظر در خصوص سوالات مطروحه ، نمایندگان سهامداران عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات(ومعادن) ، ضمن ابراز رضایت از شفافیت گزارش و عملکرد مثبت، از اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان شرکت تقدیر  نمودند.

 بر همین اساس، سایر مفاد دستور جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در پایان جلسه ریاست محترم مجمع از حمایت های سهامداران در پیشبرد اهداف عالی شرکت، تشکر و قدردانی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.