به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این نشست که با حضور جمالینژاد، معاون حقوقی و امور استانها و نمایندگی ها و آموزگار معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد؛ راهکارهای نوین جهت ارتقای سطح تعاملات بین شرکتهای خدمات بیمه ای و بدنه فنی شرکت و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان بررسی شد.
مدیران شرکتهای خدمات بیمهای تابعه بیمه ایران در این نشست، ضمن ابراز خوشحالی بابت نشاط و پویایی ایجاد شده در شرکت پس از حضور دکتر جباری و تیم جدید با بحث و تبادل نظر پیرامون چالشها و فرصتهای پیش روی صنعت بیمه بر لزوم هماهنگی و همکاری بیشتر در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت تاکید کردند.
توسعه تعاملات سازنده با تاکید بر تقویت ارتباط موثر و سازنده بین شرکتهای خدمات بیمهای و واحدهای ستادی بیمه ایران، به منظور همافزایی و ارتقای کیفیت خدمات یکی از محورهای اصلی این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.
بهبود فرآیندهای کاری و بررسی روشهای بهینهسازی فرآیندها و استفاده از ابزارهای دیجیتال به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات نوین و بررسی راهکارهای ارائه خدمات بیمهای نوآورانه، متناسب با نیازهای روز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی پایدار از دیگر محورهایی مورد بحث در این نشست هستند.
ارتقای رضایت مشتریان نیز با تاکید بر اهمیت جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگویی سریع و موثر یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی شرکتهای خدمات بیمه ای بود.
گفتنی است؛ موضوعات مطرح شده در این نشست در راستای عزم جدی مدیران ارشد برای ایجاد تحول و بهبود مستمر در مسیر پیشرفت و به روزرسانی خدمات بیمهای شرکت سهامی بیمه ایران در صنعت بیمه است.
امین صفری مدیر عامل شرکت آهن و فولاد ارفع از رویکرد جدید این شرکت برای…
همزمان با آخرین روز از ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران امیر توکلیرودی عضو…
مدیرعامل شرکتهای معدنیوصنعتی گهرزمین و گلگهر به همراه جمعی از مدیران فولادی کشور شامگاه چهارشنبه…
سازمان تأمیناجتماعی زمانبندی پرداخت حقوق دی ماه بازنشستگان و مستمریبگیران این سازمان را اعلام کرد.
بر اساس دو هزار و دویست و سی امین صورتجلسه هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی…
علیرضا سیاسی راد، مدیرعامل جدید شرکت صدر تأمین وابسته به شستا در مراسم معارفه خود…