×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد امر به معروف کشور و مدیران ارشد پتروشیمی جم

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام پتروشیمی جم، نشست مسئولان ستاد امر به معروف کشور با حضور دکتر نجفی مدیر عامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شرکت پتروشیمی جم و برخی مدیران ارشد روز سه شنبه ۸ خرداد در مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.

در این نشست حجت السلام و المسلمین محمدحسین طاهری آکردی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه پارس جنوبی در پیشبرد صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گفت: لازم است که کلیه امور مربوط به صنعت دارای پیوست فرهنگی باشد و این وظیفه و هنر مدیران است که در تحقق این مهم یاری‌گر ستاد باشند.

دبیر ستاد امر به معروف نیز با اشاره به الزام هم‌اندیشی میان دستگاه‌ها برای رسیدن به راهکار‌هایی مؤثر برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: توجه ویژه‌ای به حضور در استان‌ها برای تبیین جایگاه و ماموریت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته و در این راستا متعهد به توصیف و توضیح پیشرفت‌های نظام برای ملت شریف ایران می‌باشیم.

وی در بخشی دیگر کاهش اعتماد عمومی در جامعه را بزرگترین منکر توصیف کرد و افزود: اجرای کار فرهنگی بویژه تبیین معروفات یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های اجراییست. در ادامه مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دکتر رئیسی و هیئت همراه، شخصیت‌ایشان را الگویی برای کار جهادی و رشد اعتماد عمومی توصیف کرد و گفت: دغدغه‌مندی رئیس جمهور شهید در تعیین تکلیف پروژه‌های برزمین مانده قوت قلبی برای مدیران مجموعه‌ها بود کما اینکه هم اکنون شاهد به بار نشستن پروژه پادجم که کل سهام آن به بازنشستگان کشوری تعلق دارد می‌باشیم.

دکتر نجفی با اشاره به جایگاه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در رشد اعتماد عمومی گفت: انجام این دو فریضه می‌بایست متناسب با کارکرد دستگاه‌های اجرایی دولت و صنعتی باشد تا تأثیر آن دو چندان گردیده و منجر به انسداد مجرا‌های فسادزا باشد.

وی در ادامه خبر داد: شرکت پتروشیمی جم در کنار پیشبرد راهبرد تخصصی خود به این دو فریضه نیز نگاهی جدی و راهگشا داشته و بر این اساس تأسیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر را درون مجموعه شرکت پتروشیمی جم در دستور کار قرار داده و بصورت جدی آن را دنبال خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.