به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه عباس شفیعی ضمن اشاره به اهمیت تکمیل دادههای مشتریان از تمامی منابع در دسترس، بر اهمیت تسریع روال امور در ستاد بانک و کاهش بار کاری شعب تاکید کرد.
در ادامه علیرضا صادقی نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بهبود تجربه مشتری، خواستار پیاده سازی ایدههای شناسایی شده با در نظر گرفتن اولویتبندی خدمات اثربخش شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل اطلاعات بانکی، سرمایه گذاری و امور شرکتها، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری تجاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روشها، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژهها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالشهای اجرایی پرداختند.
چالشهای پروژه اعتباربخشی به دادههای مشتریان و ملی پیک و همچنین نتایج حاصله در پروژههای بازنگری مدل خدمتدهی در شعب(تجربه مشتری) و بخش بندی کلان مشتریان از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.
رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…
سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…