Categories: بانک و بیمه

برگزاری نهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه عباس شفیعی ضمن اشاره به اهمیت تکمیل داده‌های مشتریان از تمامی منابع در دسترس، بر اهمیت تسریع روال امور در ستاد بانک و کاهش بار کاری شعب تاکید کرد.

در ادامه علیرضا صادقی نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بهبود تجربه مشتری، خواستار پیاده سازی ایده‌های شناسایی شده با در نظر گرفتن اولویت‌بندی خدمات اثربخش شد.

در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل اطلاعات بانکی، سرمایه گذاری و امور شرکتها، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری تجاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روشها، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی پرداختند.

چالش‌های پروژه اعتباربخشی به داده‌های مشتریان و ملی پیک و همچنین نتایج حاصله در پروژه‌های بازنگری مدل خدمت‌دهی در شعب(تجربه مشتری) و بخش بندی کلان مشتریان از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

9 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

9 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

11 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

11 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

1 روز ago