به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره هر سال با هدف ارزیابی مشتریان و عموم مردم از خدمات و عملکرد بانک های مختلف و ارائه این نظرات به مدیران بانکی کشور، به صورت مجازی برگزار می شود.
این جشنواره طی سال های گذشته با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت بانکها در بخشهای مختلف عملکردی برگزار شده است و امسال نیز به کار خود ادامه می دهد.
برندسازی یکی دیگر از اهداف جشنواره «بانک محبوب من» است تا از این طریق بانکها، محصولات و خدمات با کیفیتتری را در همه سطوح به مشتریان ارائه کنند.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…