Categories: فناوری

برگزاری پویش کتاب «نبض سبز زندگی» با همکاری ایرانسل

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه ۱۴۰۲، پویش کتاب «نبض سبز زندگی»، با همکاری و حمایت ایرانسل، ناشران کتاب، مؤسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد، با هدف ترویج فرهنگ توسعه پایدار و توجه به مفاهیم محیط‌زیست، فعالیت خود را آغاز کرد.

در این پویش که تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب با موضوع محیط‌زیست و محیط‌زیست پایدار، در ۴۶ عنوان خریداری و با کمک مؤسسات مردم‌نهاد و انجمن‌های داوطلبانه، در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری ۲۱ شهر در استان‌هایی از جمله گیلان، لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و… توزیع شد.

اجرای این پویش، بخشی از فعالیت‌های ایرانسل در حوزه سرمایه‌گذاری اجتماعی است تا اهدافی ازجمله کمک به برقراری عدالت آموزشی، ارتقای مهارت‌های زبانی،‌ توسعه خلاقیت، افزایش دانش، ارتقای مهارت‌های حل مسئله و افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان را محقق کند.

پویش سرزمین جاودانی من، مؤسسه نذر طبیعت ایران، انتشارات اطراف و انتشارات نردبان نیز از اجرای این پویش مشترک که با همکاری ایرانسل و مؤسسه فرهنگی هنری میراث کهن گلونی انجام شد، حمایت کردند. در این پویش، توزیع کتاب در مناطق روستایی، با کمک انجمن‌های محلی و منطقه‌ای در سراسر کشور، انجام شد.

ایرانسل همچنین در سال  گذشته، به مناسبت هفته کتاب ۱۴۰۱، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت و کتاب‌ها را در مدارس شهر معمولان و نیز در کتابخانه‌های عمومی این مناطق، توزیع کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، تا کنون پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی را، با هدف توسعه اقتصادی-اجتماعی جامعه طراحی و اجرا کرده است که این پویش نیز ذیل آن قرار دارد. گروه هدف پروژه‌های CSI ایرانسل، بیشتر جوامع کم‌برخوردار، افراد آسیب‌دیده، آسیب‌پذیر، درمعرض آسیب و به‌ حاشیه ‌رانده‌شده است. ضمن اینکه جوانان، کودکان و زنان، به‌عنوان مهمترین ذی‌نفعان پروژه‌های اجتماعی ایرانسل، در طراحی پروژه‌های CSI، اولویت بیشتری دارند.

فتحنایی

Recent Posts

فولاد مبارکه بالاترین سطح هشتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران را کسب کرد

شرکت فولاد مبارکه در هشتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران تنها شرکتی بود…

5 ساعت ago

اولین گام نوآوری، تحول و تغییر در نگاه مدیران به مقوله نوآوری است / یک ایرانی هر کجا اراده کرده و خواسته، توانسته است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: بر این باورم در حوزه نوآوری در گام صفر نیازمند…

5 ساعت ago

صعود انگلیس به نیمه‌نهایی در ضیافت پنالتی‌ها/ ترمز شگفتی‌سازی سوئیس کشیده شد

تیم فوتبال انگلیس با پیروزی برابر سوئیس به مرحله نیمه‎‌نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.

5 ساعت ago

خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود

مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد در آینده نزدیک، خدمات آنلاین…

7 ساعت ago

رتبه اول صنعت پرداخت کشور به احسان ترکمن مدیرعامل سپ رسید

در دهمین همایش سالانه تقدیر از چهره‌های ماندگار صنعت خرده‌فروشی، برترین برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و…

7 ساعت ago

استقرار نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی در شرکت تامین سرمایه خلیج فارس براساس الزامات خاص گروه (PCSR)

طی نشست مدیران ارشد شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با حضور نمایندگان بخش ساختار و…

12 ساعت ago