×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی به میزبانی پتروشیمی نوری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود و با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر، کارگاه آموزشی مدیریت بیماران سوختگی با حضور ۲۰ نفر از پزشکان درمانگاه های شرکت های پتروشیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار کرد .
در ابتدای این دوره ی یک روزه، مهندس صانعی مدیر عامل پتروشیمی نوری، ضمن تبریک و گرامی داشت روز پزشک، بر ضرورت برگزاری و استمرار جلسات آموزشی برای پزشکان و نیز تقویت این ارتباط دو سویه، به ویژه در مدیریت حوادث و اورژانس های صنعتی تأکید کرد.
وی آمادگی مجموعه خود و شورای راهبردی مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را جهت دریافت و بررسی هر نوع پیشنهاد کاربردی و سازنده در راستای ارتقاء و توسعه خدمات پزشکی در حوزه درمان و امداد رسانی حوادث و سوانح صنعتی اعلام داشت.
در ادامه این کارگاه آموزشی، دکتر ایرج جامه بزرگی متخصص طب کار و رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دکتر شادی حسن متخصص طب اورژانس بیمارستان توحید جم ، اقدامات پزشکی و مباحث سوختگی های حرارتی ، شیمیایی و الکتریکال را ارائه کرده و مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این برنامه آموزشی از پزشکان حاضر در دوره تجلیل شد و به ۳ نفر از پزشکانی که بالاترین امتیاز را در آزمون پایان دوره ی کارگاه کسب کرد جوایزی اهدا گردید.
در حاشیه این برنامه آموزشی از درمانگاه پتروشیمی نوری و بخش شستشوی مصدومین سوختگی درمانگاه بازدید شد که مورد توجه ویژه میهمانان حاضر در دوره قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.