Categories: بانک و بیمه

برگزاری کلاس لینکدین در بیمه باران

در این دوره، شرکت‌کنندگان با نحوه ایجاد پروفایل حرفه‌ای، بهینه‌سازی آن، استراتژی‌های جذب مخاطب و استفاده مؤثر از لینکدین برای توسعه کسب و کار آشنا شدند. این آموزش‌ها به کارکنان کمک کرد تا توانایی‌های خود را در استفاده از این پلتفرم کلیدی افزایش دهند و بتوانند به‌طور مؤثرتری در دنیای دیجیتال فعالیت کنند.

معاونت طرح و برنامه بیمه باران در این خصوص گفت: “برگزاری این کلاس نشان‌دهنده تعهد ما به ارتقاء مهارت‌های دیجیتال کارکنان است. ما معتقدیم که با سرمایه‌گذاری در دانش و مهارت‌های فردی، می‌توانیم عملکرد کلی شرکت را بهبود بخشیم.

فتحنایی

Recent Posts

فولادسازان خواستار تصویب فوری بسته حمایتی وزارت صمت شدند / تاب‌آوری صنایع به مرز هشدار رسیده است

سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران…

6 ساعت ago

خبر خوش برای سهامداران بیمه ملت/ رشد ۱٫۵ برابری حق بیمه تولیدی بیمه ملت در آذرماه

گزارش ماهانه شرکت بیمه ملت در حالی روی کدال رفت که حاکی از رشد ۱۵۵…

10 ساعت ago

اشتغال و توسعه پایدار با اقتصاد دریامحور

تاکید رئیس‌جمهور بر توسعه و سرمایه‌گذاری دریامحور نشان از اهمیت ویژه‌‌ی دارد. استفاده پایدار از…

10 ساعت ago

در روزهای آلوده و سرد سال گرمخانه‌های منطقه ۴ پذیرای افراد بی‌خانمان می شوند

شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش گرمخانه های طهران کوچک برای افراد بی‌خانمان و…

11 ساعت ago

«وبصادر» بزرگترین بانک بورسی کشور شد/ عبور سرمایه بانک صادرات ایران از ۷۸ هزار میلیارد تومان

​مجمع عمومی فوق‌العاده بانک صادرات ایران با حضور اکثریت سهامداران برگزار و با تصویب افزایش…

11 ساعت ago