در این دوره، شرکتکنندگان با نحوه ایجاد پروفایل حرفهای، بهینهسازی آن، استراتژیهای جذب مخاطب و استفاده مؤثر از لینکدین برای توسعه کسب و کار آشنا شدند. این آموزشها به کارکنان کمک کرد تا تواناییهای خود را در استفاده از این پلتفرم کلیدی افزایش دهند و بتوانند بهطور مؤثرتری در دنیای دیجیتال فعالیت کنند.
معاونت طرح و برنامه بیمه باران در این خصوص گفت: “برگزاری این کلاس نشاندهنده تعهد ما به ارتقاء مهارتهای دیجیتال کارکنان است. ما معتقدیم که با سرمایهگذاری در دانش و مهارتهای فردی، میتوانیم عملکرد کلی شرکت را بهبود بخشیم.
سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران…
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیاعتنایی کمیسیون اقتصادی به گاز و برق صنایع و بسته…
گزارش ماهانه شرکت بیمه ملت در حالی روی کدال رفت که حاکی از رشد ۱۵۵…
تاکید رئیسجمهور بر توسعه و سرمایهگذاری دریامحور نشان از اهمیت ویژهی دارد. استفاده پایدار از…
شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش گرمخانه های طهران کوچک برای افراد بیخانمان و…
مجمع عمومی فوقالعاده بانک صادرات ایران با حضور اکثریت سهامداران برگزار و با تصویب افزایش…