Categories: ورزشی

بلاتکلیفی استقلال و شروع دوران جدید رحمتی با شهرخودرو

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صداوسیما؛ ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امشب در قطر و با برگزاری ۴ بازی پیگیری می شود. پیش از این هر تیم ۲ بازی از این رقابتها را برگزار کرد و سپس بازی ها به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد.

در گروه A این رقابتها استقلال ایران به همراه تیم های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الوحده امارات قرار دارند.

در بازی های این گروه امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران الاهلی و الشرطه با هم رقابت می کنند و قرار بود از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هم استقلال ایران و الوحده امارات با هم بازی کنند اما هنوز مشخص نیست این بازی برگزار می شود یا خیر. باشگاه الوحده پیش از این اعلام کرده بود به علت شیوع ویروس کرونا از حضور در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهد.

در حالی که تیم الوحده امارات به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا هنوز به دوحه سفر نکرده‌اند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه‌ای که صبح امروز منتشر کرد بازهم دیدار الوحده – استقلال را در لیست مسابقات امروز قرار داد.

در جدول این گروه پیش از بازی های امشب الاهلی و الوحده با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و تیم های استقلال و الشرطه عراق هم با یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه B این رقابتها امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و در استادیوم الجنوب دوحه شهرخودرو به مصاف شباب الاهلی امارات می رود.

نماینده کشورمان که از ۲ بازی قبلی امتیازی به دست نیاورده در حالی امشب به مصاف نماینده امارات می رود که در این بازی سیدمهدی رحمتی برای اولین بار هدایت تیمش را هم بر عهده دارد. رحمتی به عنوان دروازه بان – سرمربی تیم شهرخودرو هرچند کاری بسیار سخت در پیش دارد اما امیدوار است بتواند تیمش را راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا کند.

در دیگر بازی این گروه تیم الهلال عربستان که ۵ بازیکن خود را به علت ابتلال به کرونا در اختیار ندارد از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با پاختاکور ازبکستان دیدار می کند.

در جدول گروه B پاختاکور و الهلال با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و تیم های شباب الاهلی و شهرخودرو بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

بازی های دو گروه دیگر منطقه غرب آسیا فردا شب برگزار می شود.

در گروه C پرسپولیس با تیم التعاون عربستان رقابت می کند و الدحیل قطر به مصاف شارجه امارات می رود. سرخپوشان از دو بازی قبلی یک شکست مقابل الدحیل و یک تساوی مقابل شارجه به دست آوردند و امیدوارن با بازیکنان جدیدی که وارد لیستشان شده بتوانند در ۴ بازی باقیمانده نتایج لازم را برای صعود به مرحله بعد کسب کنند. شاگردان یحیی گل محمدی در جدول گروه سوم با تک امتیازی که دارند فعلا در جحایگاه سوم قرار دارند.

در گروه D هم سپاهان در اولین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا به مصاف النصر عربستان می رود و تیم های السد قطر و العین امارات هم دیگر بازی این گروه را انجام می دهند. طلایی پوشان زاینده رود از ۲ بازی قبلی خود ۳ امتیاز دارند و تیم سوم گروه هستند.

بازی های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا در حالی به صورت متمرکز در قطر برگزار می شود که شیوه برگزاری و میزبانی قطری ها با اعتراض نمایندگان کشورمان همراه شده است. تیم های ایرانی به همراه نمایندگان عراق و ازبکستان در یک هتل کوچک مستقر شده اند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در اقدامی مضحک و سیاسی اعلام کرده که حق پخش بازی های نمایندگان ایران به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران داده نمی شود!

فتحنایی

Recent Posts

عبور ”چادرملو“ از محدودیت های برق؛ ثبت رکوردهای ساخت نیروگاه و تولید فولاد

مدیرعامل معدنی و صنعتی چادرملو، اعلام کرد با راه‌اندازی واحدهای جدید نیروگاهی، این شرکت توانسته…

4 ساعت ago

بیمه ایران به عنوان بازوی توانمند دولت در عملیات بیمه‌گری جایگاه ارزشمند و رفیعی دارد

دکتر عباسی رئیس مرکز امور اقتصادی و دارایی در دیدار با سرپرست شرکت سهامی بیمه…

4 ساعت ago

کسب گواهینامه چهار ستاره کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی توسط بیمه پاسارگاد

به همت مدیریت سرمایه انسانی، شرکت بیمه پاسارگاد در هفتمین جایزه بین المللی مدیریت دانشی…

4 ساعت ago

به نکات امنیتی در استفاده از کارت‌های بانکی دقت کنید

بانک تجارت با هدف جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از اطلاعات کارت‌ها و اسناد…

4 ساعت ago

اعتماد بیش از ۲۷ میلیون هموطن به سپهر کارت

​​تعداد سپهرکارت‌های فعال مشتریان بانک صادرات ایران از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت فراتر…

4 ساعت ago

۲۵۰۰۰ روستایی با کمک بانک صادرات ایران خانه ساختند

​ کمک به نوسازی و احداث مسکن به ویژه در مناطق دورافتاده روستایی، از جمله…

4 ساعت ago