بهبود شاخص‌های کیفی خودرو تارا

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- سهراب برفروشان، با بیان این‌که در راستای ارتقای رضایت مشتریان، انطباق با استانداردهای روز جهانی و ایجاد بهبود در مشخصه‌های کیفی و عملکردی، پروژه‌های بهبود کیفی محصولی و زیرساختی در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته است، گفت: در همین راستا، اقدامات بهبود و دستاوردهای کیفی برای برخی محصولات نظیر خودروی تارا صورت گرفته و نتایج خوبی نیز در این زمینه کسب شده است.
وی افزود: در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS) با کسب امتیاز ۲۴۰ در تیر ماه امسال، هدف ابلاغی وزارت صمت محقق شده است و در تلاش برای بهبود هرچه بیشتر در این شاخص هستیم.
به گفته معاون کیفیت ایران خودرو، بهبود معادل ۳۲ درصد در شاخص مراجعات مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) با پیمایش زیر هزار کیلومتر نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۱ محقق شده است. 
وی با بیان این‌که در شاخص ارزش‌یــابی محصــولات که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شده،  با کسب امتیاز ۸۲ در مهر ماه ۱۴۰۱ نسبت به میانگین سال ۱۴۰۰ شاهد بهبود هشت امتیازی هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش ارایه شده مدیریت ارتباط با مشتریان، تعداد شکایات کیفی تایید شده در آبان ۱۴۰۱ نسبت به بهمن ۱۴۰۰، ۵۹ درصد بهبود داشته است.
برفروشان، تضمین کیفی موتور و گیربکس تارا در بازه شش ماهه پس از تحویل برای خودروهای تحویلی از ابتدای تیرماه امسال به عنوان محصول پایلوت و تضمین ترخیص خودرو حداکثر طی ۴۸ ساعت در صورت مراجعه به نمایندگی و جلب رضایت مشتری با بسته ویژه را از جمله اقدامات تعریف شده در طرح تحول کیفیت ایران خودرو دانست و گفت: این موضوع نشان از بلوغ این خودروساز در تولید قوای محرکه محصول و خودباوری به توان داخلی دارد. 
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، در مرحله دوم از این طرح موفق، محصولاتی نظیر دنا شامل گارانتی محصول خواهند شد و به ترتیب سایر محصولات سبد تولیدی به این طرح افزوده می‌شوند تا به این ترتیب، بیش از پیش شاهد رضایتمندی مشتریان از محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به مراجعه برخی دارندگان تارا به نمایندگی‌ها درخصوص وجود ایراد در فرمان برقی این محصول و با تاکید بر این‌که مشکل به وجود آمده با اصلاح برنامه نرم‌افزاری رفع شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: ایرادات مرتبط با سیستم الکتریکال در این محصول حذف و همچنین بهینه‌سازی نرم‌افزار سیستم فرمان در راستای ارتقای رضایت مشتریان صورت گرفته است.
 

فتحنایی

Recent Posts

اطلاعیه بلو

بعد از ظهر روز شنبه دوازدهم خردادماه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به دلیل نوسانات برق…

5 ساعت ago

پیام مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی…

6 ساعت ago

بورسیه تحصیلی همراه اول برای نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران

همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد،…

6 ساعت ago

کاتالیست های پیش ریفرمینگ خوارزمی در بزرگترین واحد تولید هیدروژن پالایشگاهی کشور

برای ریفرمینگ هیدرو کربن های سنگین موجود در خوراک واحدهای متانول و هیدروژن نیاز به…

6 ساعت ago

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری هندی‌ها در بندر چابهار / ورود هند به پروژه‌های نفتی ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در ادامه قرارداد با هندی‌ها و با هماهنگی…

7 ساعت ago

طرح ویژه ایران‌خودرو برای ارایه خدمات و امداد هم‌زمان با نیمه خرداد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی…

7 ساعت ago