بهبود هفت نمره‌ای کیفیت محصولات ایران خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- شاخص (IQS) نیز که بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده توسط مشتریان در ۱۰۰ خودرو پس از سه ماه از تحویل محصول به مشتری است، با کسب امتیاز ۲۶۴ برای خودروهای تحویلی فروردین امسال، نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه، ۳۲ نمره بهبود داشته است.
برپایه این گزارش، بیش‌ترین بهبود در شاخص‌های اندازه‌گیری شده، مربوط به محصولات پژو ۲۰۶ هاچ بک، گروه رانا، پژو پارس و هایما S۷ است که در مشخصه‌های نحوه باز و بسته شدن درها، سکوت نسبی و آرامش داخل اتاق، عملکرد مجموعه کلاچ و گیربکس، با توجه به اقدامات کیفی انجام شده در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو دارای بهبود است.
گفتنی است، با توجه به اقدامات اثربخش و بهبودهای ایجاد شده در خصوص رضایت از کیفیت اولیه محصول مطابق روند فوق، برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریان از کیفیت دوام محصولات نیز برنامه های مشخصی در گروه صنعتی ایران خودرو تدوین و در حال اجراست که شاهد نتایج آن بر بهبود شاخص رضایت از کیفیت دوام در دوره های آتی خواهیم بود.

فتحنایی

Recent Posts

کدام بانک‌ها بیشتر وام دادند؟

براساس آمارهای بانک مرکزی، در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بانک های ملت، ملی و…

4 ساعت ago

ورود بانک مرکزی برای تامین مالی صنعت پتروشیمی/اختصاص ۱۴ درصد ارز بیشتر به نیما در سال ۱۴۰۳

قائم‌ مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: با توجه به اهمیت صنعت پتروشیمی و…

4 ساعت ago

عمر سازه‌های فولادی ۵ برابر سازه‌های بتنی است

رئیس هیئت مدیره انجمن سازه‌های فولادی گفت: عمر ساختمان‌ها با سازه فولادی ۵ برابر سازه…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت سید حسن نصراللّه

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت فرمانده بزرگ مقاومت، سید حسن نصراللّه پیام…

4 ساعت ago

آغاز تامین مالی جمعی «شرکت سیسارون شیمی» از بستر سکوی آی بی کراد تأمین سرمایه تمدن

پویش تأمین مالی جمعی شرکت سیسارون شیمی با هدف تولید و فروش محصولات اسید پیروفسفات…

4 ساعت ago