×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
بهره‌برداری از ۲ واحد تولیدی دانش بنیان و فناور بانوان کارآفرین در شهرک صنعتی چناران با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازن صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “انسیه خزعلی” در آیین بهره‌برداری از دو واحد تولیدی بانوان کارآفرین شهرک صنعتی چناران که با همراهی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد ، اظهار کرد:  سید الشهدای خدمت « شهید رئیسی » همیشه بر استفاده از تولیدات ایران تاکید داشتند و می‌فرمودند که وقتی جنسی را تولید داخل داریم به هیچ وجه نباید واردات آن را مجوز داد و به وزرا پشتیبانی کامل از تولیدات داخل را تاکید می‌کردند.

وی اضافه کرد: واحدهای افتتاح و بازدید شده شامل تولید کننده انواع تشک ابر و پارچه های رو مبلی ، واحد دانش بنیان تولیدی انواع رنگ و پوشش های محافظتی و واحد تولید کننده انواع نخ و منسوجات بافت بودند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این برنامه، از نزدیک در جریان مهمترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت و برای رفع برخی موانع راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

خزعلی، تصریح کرد: در فاصله دو ساله که از بازدید اول و دوم من از برخی از واحدها بود تحول چشمگیری را شاهد هستیم، توسعه واحدهایی که در گذشته بازدید کرده بودم قابل تحسین است و همینطور احیا واحدهای تعطیل شده و افزایش واحدهای موجود، بسیار جای شکرگزاری دارد و نشان دهنده به ثمر نشستن تلاش‌های دولت سیزدهم می‌باشد.

وی، در انتها ضمن ابراز خرسندی از حضور در مراسم بازگشایی و توسعه واحدهای  تولیدکننده و کارآفرین بانوی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: از اهم موضوعات مطرح شده در بازدید از واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین درخواست تامین سرمایه در گردش و مجوزات لازم جهت توسعه کسب و کارهای ایجاد شده بود که امیدوارم با تدابیر مسئولین استانی شاهد رفع موانع و عملیاتی شدن طرح های تولیدی با مدیریت زنان صنعتگر باشیم.

تشکیل کارگروه حمایت و رفع موانع بانوان کارآفرینان استان خراسان رضوی برای اولین بار در کشور

در ادامه «جعفر فرشچی طوسی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: کارگروه حمایت از بانوان کارآفرین  استان خراسان رضوی در جهت رفع مشکلات بانوان تولید کننده تشکیل شد.

وی بیان کرد: تعداد قراردادهای مربوط به زمین واگذار شده به بانوان کارآفرین خراسان رضوی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تاکنون ۴۰۹ مورد با مساحت ۱۵۴ هکتار بوده است که آنان در این زمین ها ۱۶۷ واحد صنعتی را ایجاد کرده اند.

فرشچی طوسی عنوان کرد: بانوان کارآفرین استان از ابتدای انقلاب تاکنون با استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی برای سه هزار و ۴۹۰ نفر شغل ایجاد کرده‌اند که حدود ۱۵ درصد آن طی بیش از یک دهه گذشته انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.