×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
بهره برداری از طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین با دستور رییس جمهور

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز، طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین با سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به بهر برداری رسیده است . برای طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین ، ایدرو از منابع مختلف معادل حدود ۳۰هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

تکیمل کارگاه ذوب و ریخته گری با هدف ارتقاء ظرفیت تولید تا ۱۸۰ هزار تن در سال ، ایجاد واحد تابگیری و پوسته کنی شامل ۳ دستگاه تابگیری و ۲دستگاه پوسته کنی با ظرفیت تابگیری ۳۰ هزار تن و پوسته کنی بیش از ۱۴ هزار تن در سال ، ایجاد واحد ماشین کاری شامل ۹ دستگاه انواع تجهیزات ماشینکاری سی ان سی و تجهیزات جانبی با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال ، ایجاد واحد عملیات حرارتی شامل چهار کوره و مخازن کوئنج با ظرفیت ۱۷ هزار تن در سال ، ایجاد واحد ریخته گری پیوسته با ظرفیت ترکیبی ۱۰۰ هزار تن و ظرفیت اسمی ۲۷۰ هزار تن در سال با هدف تامین نیاز شرکت لوله گستر اسفراین ، ایجاد واحد ذوب مجدد با ظرفیت ۶ هزار تن در سال با هدف تولید شمش های خاص جهت مصارف خاص و تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی از جزئیات طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین است .

کسب تجربه و دانش فنی مهندسی در طراحی پروژه از مهندسی پایه تا مهندسی تفصیلی ، کسب تجربه و دانش فنی در امور بازرگانی تخصصی ، ارتقاء و بهره مندی از توان فنی و تخصصی تیم‌های کاملاً ایرانی در ساخت و نصب و راه اندازی و ارتقا و بهره مندی از برنامه ریزی تخصصی و مدیریت پروژه در کلیه ارکان دانشی از جمله دستاوردهای فنی این طرح به شمار می رود .

ارتقای کیفیت محصولات مجتمع ، گسترش بازارهای داخلی و صادرات محصولات ، ایجاد امکان تولید محصولات با ارزش افزوده بالا ، ایجاد بازار انحصاری برای مجتمع در سطح کشور و منطقه در بخش های ریخته گری پوسته و ذوب مجدد قطره ای ، استفاده بهینه تر از امکانات و سرمایه‌های موجود و کاهش حجم کارهای بخش‌های آهنگری و پرس و توسعه اقتصادی خدمات فنی پشتیبانی بخش های خصوصی در اسفراین و استان از دستاوردهای مالی و اقتصادی این پروژه به شمار می‌روند.

اشتغال زایی در دوران ساخت و بهره برداری و همچنین استفاده از نیروهای بومی در منطقه نیز را می‌توان از جمله دستاوردهای اجتماعی این پروژه عنوان کرد .

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی در خارومیانه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.