به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.
بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
درگاههای پاسخگوی شما:
سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧
تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری
چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری
درگاههای شبکههای اجتماعی @pegah_dairy
️مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران طی پیامی، شهادت آیت الله رئیسی رئیسجمهور کشور و…
مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییسجمهوری اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیت…
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل…
در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان امروز ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در…
بر اساس اطلاعات به دستآمده رییسجمهور کشورمان به همراه هیات همراه به مقام رفیع شهادت…
پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…