به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

درگاه‌های پاسخگوی شما:
سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان

️مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران طی پیامی، شهادت آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور کشور و…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیت…

8 ساعت ago

تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل…

12 ساعت ago

بورس تعطیل شد

در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان امروز ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در…

13 ساعت ago

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید

بر اساس اطلاعات به دست‌آمده رییس‌جمهور کشورمان به همراه هیات همراه به مقام رفیع شهادت…

13 ساعت ago

چهارمین جام پیاپی: بولدوزر پپ متوقف نمی‌شود

پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در ‏انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…

22 ساعت ago