به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.

بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکت‌های تابعه پگاه نیز همسان شد.

درگاه‌های پاسخگوی شما:
سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧

تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری

چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری

درگاه‌های شبکه‌های اجتماعی @pegah_dairy

فتحنایی

Recent Posts

ادامه روند صعودی پاکسان در خردادماه ۱۴۰۳

شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…

4 ساعت ago

مراسم پایان دوره آموزش های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام صنعت فولاد شادگان برگزار شد

مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…

4 ساعت ago

تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی

در بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت‌ومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…

5 ساعت ago

️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…

7 ساعت ago

صنعتگران و معدن‌کاران؛ دو بازوی توسعه و تعالی کشور

ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…

8 ساعت ago

احیای منابع مالی ایران در صندوق کیفیت اتحادیه پستی جهانی

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…

8 ساعت ago