به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.
بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
درگاههای پاسخگوی شما:
سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧
تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری
چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری
درگاههای شبکههای اجتماعی @pegah_dairy
شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…
مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…
در بیستوهشتمین سالروز ملی صنعتومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…
ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…