به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس، در این رویداد چهار روزه، ۵٠٠ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور دنیا حضور خواهند داشت.
علاقه مندان به بازدید از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از ساعت ۸ تا ۱۶ روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت به سالن ۳۸B مراجعه کنند.
پیوست جامع رسانه ای
با تلاشهای شبانهروزی مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس،
علاوه بر تمهیدات اولیه و اقدامات اجرایی برای حضور نمایندگان همه شرکتهای تابعه و مدیریت های ستاد در نمایشگاه بیست و هفتم و ساخت و تجهیز یکی از بزرگ ترین و مناسب ترین غرفه های نمایشگاه برای بازدید مهمانان و برگزاری جلسات تخصصی، پیوست جامع رسانهای با هدف انعکاس مناسب و حرفه ای برنامه های هلدینگ در نمایشگاه، تدوین شده است.
به گفته مهــرداد عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس، انتشار لحظه ای اخبار، پخش بیش از ده برنامه از شبکه های ملی سازمان صداوسیما، تهیه و انتشار کلیپ های روزانه، انتشار نشریه “فارس ما” و … از مهمترین تمهیدات رسانه ای برای بازنمایی حضور شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی است.