به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که ویدئوهای زنده(لایو) و غیرزنده(آفلاین) برنامه هیأت ها در کانال های اپلیکیشن «روبیکا» در دهه اول محرم به ترتیب بیش از ۱۵ میلیون و بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشته است.
طبق اعلام، پس از پایان هر برنامه، ویدئوی پخش زنده هیأت ها در کانال های روبیکا باقی می ماند که مجموع این ویدئوها در دهه اول محرم بیش از ۳۰ میلیون بازدید داشته است.
کانال هایی که برای هیأت ها در نظر گرفته شد، در این ایام بیش از ۵ میلیون عضو گرفت و بیش از ۱۵۰۰ هیأت در سراسر کشور به شبکه پخش زنده «عقیق» و «روبیکا» پیوستند.
بیشترین استقبال به ترتیب در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان بود.
بیش از ۵۰ هیأت شاخص و برجسته در سراسر کشور پخش زنده خود را از طریق صفحه «عقیق» در «روبیکا» انجام دادند.
شایان ذکر است به زودی توسط «عقیق» پنلی اختصاصی برای هیأت ها در نظر گرفته می شود که می توانند پخش زنده خود را برنامه ریزی کرده و به اعضا خود از طریق پیامک یا اعلان(نوتیف) اطلاع رسانی کنند.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…