Categories: بانک و بیمه

بیمه آسماری به اصول مشتری مداری پایبند است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، «مشتری» از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.
با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می شود.
همچنین ایجاد کانال های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و ….، باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.
شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایه‌گذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش ‌دهد.
مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان، پیگیر خواسته های مشتریان است.

فتحنایی

Recent Posts

اولویت سیاستهای پولی ؛هدایت اعتبارات به سمت بخش های پیشران اقتصاد / سیاست پولی فعال بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی

قائم مقام بانک مرکزی سیاست پولی فعال را لازمه کنترل نقدینگی دانست و از «کنترل…

4 ساعت ago

بدگویی، تهمت‌زنی و لجن‌پراکنی کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند

رهبر انقلاب اسلامی در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به انتخابات هشتم…

4 ساعت ago

اعلام ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران

​​ساعت کار جدید شعب بانک صادرات ایران، با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف…

7 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

​مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار…

7 ساعت ago

بیمه سامان حامی رقابت های ملی چوگان شد

شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از ورزش باستانی چوگان حامی رقابت های لیگ ملی…

7 ساعت ago

رشد۲۳درصدی تولید انواع محصولات به همراه رشد ۱۵۵درصدی سود خالص در سال۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست مرتضی شبانی مدیر…

7 ساعت ago