Categories: بانک و بیمه

بیمه آسماری به اصول مشتری مداری پایبند است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، «مشتری» از ارزشمندترین دارایی‌های هر سازمان است و شرکت بیمه آسماری با شناخت درست از این موضوع، تلاش کرده است همه امکانات خود را برای جلب رضایت حداکثری مشتریانش به کار بندد.
با پیاده سازی CRM شرکت بیمه آسماری، همه خدمات ارائه شده به مشتریان رصد شده و از روز آغاز قرارداد تا پایان مهلت قانونی ارائه خدمات، ارتباط دو سویه مشتری و سازمان به طور کامل حفظ می شود.
همچنین ایجاد کانال های ارتباطی متنوع مانند تلفن، ایمیل، استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و ….، باعث شده است که امکان برقراری ارتباط موثر میان سازمان و مشتریان به بهترین شکل ایجاد شده و مشتری به عنوان یک اصل، حفظ شود.
شرکت بیمه آسماری جلب رضایت مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید را به عنوان اولویت اساسی خود برگزیده و تلاش کرده است که با سرمایه‌گذاری هوشمند در مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را بیشتر از پیش افزایش ‌دهد.
مرکز تماس شرکت بیمه آسماری با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان، پیگیر خواسته های مشتریان است.

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

17 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

17 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

20 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

1 روز ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

1 روز ago