Categories: بانک و بیمه

بیمه ایران ۴ درصد از سهم بازار بیمه را پس گرفت

قابل ذکر است در چشم‌انداز جدید بیمه ایران، حرکت در مسیر هویت‌بخشی بیش از پیش به‌عنوان رهبر بازار بیمه‌ کشور، توسعه و رشد فروش و حضور قوی و قدرتمند در بازار که موجب ارتقا و صیانت برند بیمه ایران شود، آورده شده است.
مدیرعامل بیمه ایران در سیاست‌گذاری‌های دوران تحولی، همواره بر بازیابی سهم بیمه ایران با استفاده از شیوه‌های نوین ارائه خدمات و محصولات بیمه‌ای تا بازگشت به روزهای اوج نخستین شرکت بیمه کشور تاکید دارد.

فتحنایی

Recent Posts

فولادسازان خواستار تصویب فوری بسته حمایتی وزارت صمت شدند / تاب‌آوری صنایع به مرز هشدار رسیده است

سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران…

6 ساعت ago

خبر خوش برای سهامداران بیمه ملت/ رشد ۱٫۵ برابری حق بیمه تولیدی بیمه ملت در آذرماه

گزارش ماهانه شرکت بیمه ملت در حالی روی کدال رفت که حاکی از رشد ۱۵۵…

10 ساعت ago

اشتغال و توسعه پایدار با اقتصاد دریامحور

تاکید رئیس‌جمهور بر توسعه و سرمایه‌گذاری دریامحور نشان از اهمیت ویژه‌‌ی دارد. استفاده پایدار از…

10 ساعت ago

در روزهای آلوده و سرد سال گرمخانه‌های منطقه ۴ پذیرای افراد بی‌خانمان می شوند

شهردار منطقه ۴ تهران از آماده باش گرمخانه های طهران کوچک برای افراد بی‌خانمان و…

11 ساعت ago

«وبصادر» بزرگترین بانک بورسی کشور شد/ عبور سرمایه بانک صادرات ایران از ۷۸ هزار میلیارد تومان

​مجمع عمومی فوق‌العاده بانک صادرات ایران با حضور اکثریت سهامداران برگزار و با تصویب افزایش…

11 ساعت ago