به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، بیمه باران با ارتقا به بالاترین سطح توانگری مالی در میان شرکتهای بیمه گام بزرگی در جهت تعمیق اعتماد مشتریان و تقویت ارتباط دو سویه با بیمهگزاران خود برداشت. این ارتقای درجه در جهت اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره ۶۹) و براساس بررسی آخرین صورتهای مالی سال ۱۴۰۰ بیمه باران صورت گرفته است. ارائه محصولات متنوع و منطبق بر نیازهای آحاد جامعه، مدیریت بهینه ریسکهای موجود با عنایت به اصول بیمهگری، حضور موثر در صنعت بیمههای زندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای ترویج فرهنگ بیمه زندگی از جمله موفقیتهای این شرکت بیمهای در حیات دو سالهاش است. طبق آییننامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، سطوح توانگری مالی شرکتهای بیمه در پنج سطح تعریف شده و موسسات دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر در سطح یک، موسسات دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۷۰ و کمتر از ۱۰۰ درصد در سطح دو، موسسات دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۵۰ و کمتر از ۷۰ درصد در سطح سه قرار می گیرند. همچنین موسسات گروه سطح چهار نیز دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۱۰ و کمتر از ۵۰ درصد هستند و سطح پنجم مربوط به موسساتی است که نسبت توانگری مالیشان کمتر از ۱۰ باشد.
https://tejaratgardan.ir/?p=200733