Categories: بانک و بیمه

بیمه باران به مجمع می ­رود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، با توجه به اتمام دوره اعضای هیات مدیره فعلی، در این مجمع انتخاب مدیران نیز در دستور جلسه مجمع عمومی قرار گرفته و صاحبان سهام از بین کاندیداهای اعضای هیات مدیره که قبلا صلاحیت حرفه‌­ایشان مطابق با آیین‌­نامه مصوب شورای عالی بیمه به تایید بیمه مرکزی ج.ا.ایران رسیده است، اعضای هیات مدیره را انتخاب می­‌کنند.

بنا به گزارش‌­های مالی منتشر شده در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار،  بیمه باران درسال دوم فعالیت خود توانسته افزایش دو برابری در تعداد صدور بیمه‌­نامه و میزان وصول حق­‌بیمه را تجربه کند و با توجه به سال‌های اول فعالیت عملکرد مطلوبی را در بازار بیمه بر جای بگذارد.

ترویج بیمه‌­های پس­‌اندازی، شفافیت در عملیات سرمایه‌­گذاری سهامداران و بیمه­‌گذاران، گزارش­گری مستمر نتایج سرمایه­‌گذاری، توسعه شبکه فروش به روش­‌های جدید، آشناسازی شبکه فروش با مفاهیم بیمه­‌ای، مالی و اقتصادی،  از جمله رویکردهای متمایز این شرکت در بازار بیمه است که توانسته در دورۀ کوتاه فعالیت، اعتماد بیمه­‌گذاران را به خود جلب و با تغییر نوع نگاه آن‌ها به بیمه زندگی، بیمه‌­گذاران جدید را به خرید بیمه‌­های پس‌­اندازی ترنم باران ترغیب کرده و به عنوان یک شرکت بیمه تخصصی گامی موثر بر افزایش ضریب نفوذ بیمه بردارد.

اشاره به برخی از دستاوردها، نوآوری‌­ها و نتایج شرکت بیمه باران در سال­های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ می­‌تواند بیانگر قسمتی از فعالیت­‌های این شرکت برای متفاوت اندیشیدن، متفاوت عمل کردن باشد:

  • طراحی، رونمایی و عرضه محصولات منحصر بفرد ترنم و مستمری آنی برای اولین بار در صنعت بیمه کشور
  • افزایش اعتماد بیمه‌­گذاران و بهبود فرآیند گزارش­گری به‌­واسطه اعلام و اعمال ماهیانه نتایج بازدهی سرمایه‌­گذاری بیمه‌­نامه‌­ها در ذخایر ریاضی بیمه­‌نامه­
  • وصول نزدیک به ۳،۰۰۰ میلیارد ریال حق­‌بیمه در انواع بیمه­‌های زندگی در دو سال اول فعالیت
  • موفقیت در تبدیل منابع پس‌­اندازی آحاد جامعه به حق­‌بیمه جدید در بیمه­‌های زندگی به‌­شرط حیات و لذا مشارکت موثر در بزرگ­تر کردن کیک صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه­‌های زندگی
  • اعطای کد نمایندگی به بیش از ۳۰۰ نماینده حقیقی در انواع نمایندگان حقیقی بیمه و نمایندگان فروش بیمه­‌های زندگی

مدیران و کارشناسان بیمه باران، مدیران بازاریابی و هماهنگی منطقه­‌ای در سطح کشور و نمایندگان و کارگزاران که جزو افراد نام آشنا، جوان، تحصیل­کرده و با انگیزه هستند تلاش می­‌کنند با اشراف به بیمه‌­های زندگی، موضوعات مالی و بازاریابی، نقش مشاور امین و صادق متناسب با شرایط هر فرد، برای بیمه‌­گذاران ایفا کنند و آرزوی هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی را دست‌یافتنی کنند.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت رییس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیت…

6 ساعت ago

تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل تقدیر است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تلاش روابط عمومی برای توسعه برندینگ شرکت پتروشیمی ارومیه قابل…

10 ساعت ago

بورس تعطیل شد

در پی شهادت رییس جمهور محترم کشور و همراهان ایشان امروز ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در…

11 ساعت ago

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید

بر اساس اطلاعات به دست‌آمده رییس‌جمهور کشورمان به همراه هیات همراه به مقام رفیع شهادت…

11 ساعت ago

چهارمین جام پیاپی: بولدوزر پپ متوقف نمی‌شود

پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در ‏انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…

20 ساعت ago

مردم نگران نباشند/کارهایی که در سطح کشور به وسیله قوه مجریه باید انجام بگیرد، انجام می‌گیرد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور…

21 ساعت ago