×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه در دوران کرونا ۸ هزار میلیارد تومان به بیمارستان‌ها پرداخت کرد

به گزارش تجارت گردان ، «غلامرضا سلیمانی امیری» روز سه‌شنبه در مراسم پرداخت خسارت به دارندگان «بیمه‌نامه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی» به ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش افزود: در مجموع هشت هزار میلیارد تومان از اسفند ۹۸ تا ۹۹ پرداختی به بیمارستان ها داشتیم که عمده آن مربوط به کروناست البته کلینیک ها، درمانگاه‌ها و پاراکلینیک ها نیز در این رقم اعلامی محاسبه نشده است.

سلیمانی تصریح کرد: در سطح کشور با شیوع بیماری کووید ۱۹ مشکلات زیادی داشتیم و همچنان هم ادامه دارد و دولت بار مسئولیت و هزینه‌های درمان را به دوش کشیده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های صنعت بیمه این بود که محصول بیمه‌ای داشته باشیم تا به مردم کمک شود. خوشبختانه مردم، خیران و نیکوکاران هم خوب کمک کردند.
سلیمانی با اشاره به ایجاد «بیمه توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی» توسط شرکت های بیمه افزود: ویژگی این بیمه نامه این است که ما میزان خسارت را بررسی نمی کنیم ‌و تعطیلی موقت یا تعطیلی کامل بررسی نمی‌شود، چون میزان خسارت و تعطیلی آنها کاملا مشخص است.
رییس کل بیمه مرکزی افزود: شعار ما این است هر بیمه یک محصول برای مردم داشته باشد همه شرکت های بیمه ای در بحث کرونا در این دوره خوب کمک کردند.
وی افزود: متاسفانه تعدادی از همکاران ما بخاطر کرونا جان خود را از دست دادند. امیدواریم موج بعدی کرونا با آمدن واکسن را نداشته باشیم.

رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: امروز به نمایندگی از ۲ هزار و ۲۰۰ کسب و کار خسارت دیده از کرونا به ۱۰ نفر از این افراد، خسارت بیمه‌ای پرداخت شد تا این اقدامات نشان دهد که ما پیگیر مشکلات واحدهای صنفی متضرر از کرونا هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.