×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه دی ارائه دهنده ۲۰ درصد از خدمات درمانی صنعت بیمه در کشور است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر حسین یاوری در آیین گشایش ساختمان جدید شعبه ایلام، با اشاره به وابستگی سهامداری بیمه دی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: اعتبار ایجاد شده در بیمه دی ناشی از تلاش مستمر همکاران در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان به ویژه ارائه مطلوب خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.
وی با تأکید بر این که بیمه دی طی سنوات اخیر توانسته است جایگاه شایسته‌ای را در صنعت بیمه کسب کند، افزود: این شرکت از نظر عملکردی، عملیات بیمه‌ای؛ هم در حوزه سودآوری و هم در بخش اعتماد از مراکز درمانی، بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.
دکتر یاوری افزود: بیمه دی به منظور افزایش سطح تماس با مشتریان و ارائه خدمات بهینه به بیمه‌شدگان خود، نسبت به افتتاح ساختمان‌ها‌ در نقاط مختلف کشور اقدام می‌کند و در حال حاضر ۴۸ شعبه در حوزه فروش و ۴۸ مرکز برای پرداخت خسارت درمان در اختیار دارد که به طور تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند.
وی بیان داشت: به دلیل تغییرات فضای شهر ایلام، ساختمان قدیمی بیمه دی فاقد امکان دسترسی مطلوب مشتریان و بیمه‌شدگان بود از این رو، هیئت مدیره این شرکت در راستای دسترسی بهتر مشتریان و جامعه هدف خود، ایجاد فضای مناسب‌تری را برای این شعبه در دستور کار قرار داد تا بتواند خدمات خود را به نحوی شایسته ارائه کند.
معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی، بیمه‌شدگان استان ایلام را بیش از ۴۰ هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: شرکت بیمه دی با داشتن برنامه‌های توسعه‌‌ای از جمله؛ ورود به حوزه خرده فروشی در بخش بازنشستگان تأمین اجتماعی، قرارداد سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا و همچنین قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی، امیدوار است با اضافه شدن این جوامع به جامعه هدف بیمه دی، این عدد به دو برابر و حتی بیشتر ارتقاء یابد.
دکتر یاوری با بیان اینکه بیمه دی به عنوان یک شرکت بازرگانی، ارائه دهنده خدمات عمومی به تمامی آحاد جامعه است، گفت: تعداد کل بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه دی در سراسر کشور حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که از این تعداد، حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر از خانواده بزرگ ایثار و شهادت و یک میلیون دیگر از سایر اقشار مردمی هستند.
در این مراسم، غفوریان مدیر شعبه ایلام نیز گفت: علاوه بر آن که مکان جدید شعبه در موقعیت جغرافیایی مناسبی از شهر واقع شده، رعایت حداکثر استانداردها به لحاظ رفاه حال مراجعه کنندگان نیز از دیگر مواردی است که نشان دهنده اهتمام مدیران ارشد این شرکت در امر مشتری‌مداری است.
وی اظهار امیدواری کرد در مکان جدید، ارائه خدمت به بیمه‌شدگان به ویژه جامعه هدف با کیفیت بهتر و بیشتری همراه شود و کارکنان این شعبه بتوانند در راستای جلب رضایتمندی مشتریان و تحقق اهداف پیش‌بینی شده و مورد انتظار گام بردارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.