به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این دیدار که با حضور مدیران ارشد پژوهشکده بیمه و تیم مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه دی برگزار شد، ضمن بررسی روند کار و پروژههای جاری و دردست اقدام در حوزه مشتری، از مرکز ارتباط با مشتریان و زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری مدیریت امورمشتریانِ بیمه دی بازدید به عمل آمد و بحث و تبادل دانش صورت گرفت، همچنین بر همکاری مشترک در زمینه مباحث مربوط به ارتقای سطح کمی و کیفی حوزه مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از حجم انبوه دادههای شرکت بیمه دی با روشهای دادهکاوی و در راستای پژوهشهای حوزه بیمه تاکید شد.
در این نشست، درخصوص برنامه های جاری مدیریت امور مشتریان و همچنین پروژههای عملیاتی تعریف شده بحث و تبادل دانش صورت گرفت تا حوزههای همکاری آینده فراهم شده و دو طرف بتوانند از پتانسیل دانش ضمنی یکدیگر استفاده نموده و تجربه های عملیاتی و اجرایی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
https://tejaratgardan.ir/?p=155582