Categories: بانک و بیمه

بیمه رازی با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن رکورددار توجه انتخابی مخاطبان

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرگزاری فارس ، یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت های این شرکت منتشرکرده است که نشان می دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.
این تحقیقات که با بررسی انواع کانالهای شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر ، وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته است ، نشان می دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.
مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهرهایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و … مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است .
بنابراین به نظر می رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.
پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی ، تردیدهایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود اما به نظر می رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزارهای مدیریتی در اختیارش برای رهیافت های جدید استفاده کند.
در شرایط خاص کنونی ، سهم بازار نصیب آنهایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.
رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبردها ست.
علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است.
بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود . مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری .
باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.

فتحنایی

Recent Posts

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از مجتمع پتروشیمی پردیس

حجت الاسلام آقاجان‌پور در این بازدید ضمن ابلاغ پیام تشکر رهبر انقلاب از تولیدگران اقتدار…

14 ساعت ago

معرفی تیم‌های برتر مسابقات تنیس روی میز صنعت بیمه

چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز صنعت بیمه با معرفی و تقدیر از تیمهای اول…

14 ساعت ago

در اندیشه تکمیل زنجیره ارزش فولاد/در مسیر توسعه همه‌جانبه مصمم هستیم

فولاد، یکی از صنایع مادر در سطح جهان محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت…

14 ساعت ago

حضور فعال بانک تجارت در کیش اینوکس ۲۰۲۴

بانک تجارت به همراه هلدینگ مالی خود ازجمله شرکت بیمه تجارت نو با حضور فعال…

14 ساعت ago

مشارکت رایتل جهت هوشمندسازی سیمان زنجان

نشست مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت سیمان زنجان برگزار شد.

14 ساعت ago

فراخوان انتخاب مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین

اطلاعیه مربوط به فراخوان انتخاب مدیرعامل هلدینگ مالی صبا تأمین صادر شد.

14 ساعت ago