×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۸ دی , ۱۴۰۴
بیمه سامان، پیشرو در آموزش کاربرد هوش مصنوعی به کارکنان و نمایندگان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، استفاده از ابزار هوش مصنوعی بدون شک می‌تواند در مسیر بهبود فرآیندهای مختلف ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیش بینی نیازهای مشتریان و افزایش بهره‌وری نقش آفرین باشد.

بر اساس این گزارش، ابزارهای مبتنی هوش مصنوعی می توانند در ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز توسعه محصولات جدید به کمک بیمه گران بیایند.

با این نگاه، آشنایی کارمندان و نمایندگان فروش شرکت های بیمه ای با کارکردهای هوش مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

آموزش استفاده از هوش مصنوعی به کارکنان این امکان را می دهد که بهترین محصول و خدمات را به مشتریان پیشنهاد داده و از طریق رویکردهای هوشمندانه‌تر در ارتباط با مشتریان، فرصت‌های فروش را بهبود بخشند.

این گزارش حاکیست:شرکت‌های بیمه در سراسر دنیا، آموزش‌های مختلفی را در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به کارکنان و نمایندگان خود در دستور کار قرار داده اند که ازاین منظر و با تصمیم هیات عامل شرکت بیمه سامان، تهیه وتولید محتوا، آموزش و نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به همراه معرفی درگاه های کاربردی برای کارمندان، نمایندگان و شرکت های تابعه اجرایی شد.

این آموزش به صورت ماهیانه و توسط مدیر فرایندها و بهبود روش ها و مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان، پیگیری و اجرایی شده  و این روند همچنان ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.