به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد اباذریان توضیح داد:این شرایط برای مشتریانی است که در سابقه بیمه ای آنها بیش از یکسال تخفیف عدم دریافت خسارت وجوددارد.
وی، افزود: در روش های قبلی، اگر بیمه نامه ای دارای سه سال سابقه تخفیف بوده و در طول اعتبار بیمه نامه، خسارتی دریافت می شد، کل این سابقه سه سال حذف می شد، درحالیکه در روش جدید، فقط سابقه یک سال کاهش یافته و برای بیمه گذار در زمان تمدید بیمه نامه، تخفیف دوساله محاسبه می شود.
اباذریان، هدف از ارائه این خدمت از سوی شرکت بیمه سامان را ارائه خدمات مناسب به مشتریان و حفظ منافع بیمه گذاران دانست.
شرکت بیمه سامان با توجه به درک اهمیت مشتری مداری و تبیین تسهیل گری و مشتری محوری همواره سعی نموده تا خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان و بیمه گذاران خود قرار دهد.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…