×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه سامان ۱۵۰۰ میلیارد ریال سود تقسیم کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این جلسه ابتدا گزارش هیات مدیره درباره وضعیت شرکت و نیزعملکرد آن در سال گذشته قرائت شد و پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در ادامه دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه، موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان بازرس قانونی علی البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳ تعیین شدند.

در این جلسه مقرر شد از محل سود قابل تخصیص، مبلغ ۳٫۵۹۵ میلیون ریال به حساب اندوخته قانونی و مبلغ ۲۸۷٫۷۲۴ میلیون ریال به حساب اندوخته سرمایه ای منظور شود.

همچنین با تصمیم سهامداران شرکت بیمه سامان، مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک هزار و پانصد میلیارد ریال) و به ازای هر سهم ۳۰۰ ریال به عنوان سود نقدی قابل تقسیم به سهامداران تخصیص داده شده و مابقی به حساب سود انباشته انتقال یابد.

مطابق با چشم‌انداز بیمه سامان در سال ۱۴۰۷، این شرکت یک گروه فرابیمه، تمام ‌دیجیتال و بین‌المللی و پیشگامِ مشارکت در اکوسیستم‌های فرابیمه کشور خواهد بود.

مروری بر عملکرد شرکت بیمه سامان در سال مالی ۱۴۰۲ نشان می دهد که در راستای تحقق چشم‌انداز و با هدف نفوذ در بازار، افزایش پورتفوی و پاسخگویی مناسب به نیازهای واقعی مشتریان، حق بیمه صادره این شرکت با رشد ۶۸ درصدی نسبت به سال قبل از آن، به رقمی بالغ بر ۶۲ هزار میلیارد ریال رسیده است. همچنین میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه سامان در سال مالی ۱۴۰۲ با رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با سال قبل، بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

این گزارش می افزاید ، شرکت بیمه سامان با توسعه و اصلاح ساختار شبکه فروش، نوآوری در طراحی و عرضه محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان، توجه ویژه به ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان، توسعه محصولات و خدمات دیجیتال، برگزاری جشنواره‌های تشویقی برای نمایندگان و مشتریان بالقوه، اجرای برنامه‌های تبلیغاتی گسترده، نفوذ و جذب حداکثری فرصت‌های موجود در بازار، توجه ویژه به توسعه بیمه‌گزاران رشته زندگی که جزو بازارهای هدف اصلی شرکت هستند و توسعه بین‌المللی، حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار می‌برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.