×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه معلم حامی زائرین اربعین در برابر چالش های سفر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت تا با ارائه خدمات مطلوب زائران کربلا، حماسه حضور زائران ماندگار شود.

بیمه معلم که با تائید سازمان حج و زیارت، به عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای اربعین حضور خواهد داشت، با ارائه بسته‌های بیمه‌ای متنوع آسایش خاطر زائران را تامین خواهد کرد. براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین در سال ۱۴۰۳، همه داوطلبان زیارت کربلای معلی باید با انتخاب یکی از سه بسته پوشش‌های بیمه‌ای که در سامانه سماح عرضه شده است، سفر معنوی خود را آغاز کنند.

این سه بسته که با احتساب هزینه ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر با حق بیمه‌های ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی عرضه شده است به زائران اربعین حسینی این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، پوشش‌ها را مطالبه کنند. پوشش‌های این سه بسته بیمه‌ای به شرح زیر است:

بسته اول :

پوشش غرامت فوت به هر علت ۱۰۰ میلیون تومان

غرامت فوت در اثر حادثه ۷۰۰ میلیون تومان

پوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۰ میلیون تومان

هزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان

بسته دوم :

پوشش غرامت فوت به هر علت ۱۵۰ میلیون تومان

غرامت فوت در اثر حادثه ۸۵۰ میلیون تومان

پوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۲ میلیون تومان

هزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان

غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف ۸۵۰ میلیون توما

بسته سوم:

پوشش غرامت فوت به هر علت ۲۰۰ میلیون تومان 

غرامت فوت در اثر حادثه یک میلیارد تومان 

پوشش هزینه‌های درمان سرپایی تا ۱۵ میلیون تومان 

هزینه‌های درمان جراحی و بستری تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان

غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه تا سقف یک میلیارد تومان

اما ارائه بسته‌های بیمه به زائران اربعین حسینی، تنها خدمت بیمه معلم در این مراسم نیست. بیمه معلم با طراحی بیمه‌نامه مسئولیت ویژه موکب‌داران در برابر خادمان و مراجعان به استقبال مراسم اربعین رفته است. بیمه مسئولیت موکب‌داران با هدف جبران هزینه‌های غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث احتمالی پیرامون خادمان و مراجعه‌کنندگان مواکب ارائه شده است.از سوی دیگر، این شرکت برای دارندگان وسایل نقلیه، پوشش بیمه مسئولیت یا به عبارتی بیمه شخص ثالث با اعمال ۸۰% تخفیف و پوشش بیمه بدنه با اعمال ۷۵% تخفیف در مدت زمان مراسم اربعین و طی تردد در کشور عراق ارائه داده است.همچنین، موکب‌داران با خرید بسته ویژه آتش‌‎سوزی، می‌توانند موکب خود را در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار بیمه کنند.

شرکت بیمه معلم با ارائه بیمه باربری نیز محموله‌های ارسالی موکب‌داران و مراکز خدماتی در مراسم اربعین را در قبال خطراتی مانند تصادف، تصادم، آتش‌سوزی و انفجار تحت پوشش خود قرار می‌دهد.با بسیج تمامی ارگان‌ها و ارکان‌های ذی‌ربط، افزایش آمادگی و البته تنوع خدمات بیمه‌ای امسال نسبت به سال گذشته، انتظار می‌رود شاهد حضور گسترده زائران حسینی در کربلا باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.