×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳
بیمه ملت در کمتر از ۲ ماه گذشته چه اقداماتی برای بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری انجام داده است؟

بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در اوایل خردادماه ۱۴۰۳ به شرکت بیمه ملت واگذار شد و به دلیل اینکه از ابتدای سال هیچ شرکتی به عنوان خدمات دهنده و یا بیمه‌گر انتخاب نشده بود، حجم زیادی از پرونده‌های خسارتی دو ماه فروردین و اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در دستان بازنشستگان عزیز وجود داشت که به یکباره با مشخص شدن شرکت بیمه ملت به عنوان بیمه گر این قرارداد، شاهد مراجعه و ازدحام این عزیزان به سمت دفاتر و نمایندگی‌های بیمه ملت بودیم.
علاوه بر این، بازنشستگان عزیز ظاهراً طی چند ماه آخر سال گذشته نیز مبالغ مربوط به هزینه‌های درمانی خود از شرکت خدمات دهنده قبلی دریافت نکرده‌اند و دلخوری‌های آنان از سال گذشته باقیمانده است.
بیمه ملت در راستای تعهدات خود به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، به سرعت و به صورت شبانه روزی اقدامات گسترده‌ای را برای ارائه خدمات نوین و باکیفیت درمانی به این عزیزان آغاز کرد تا لااقل در باز پرداخت هزینه‌های درمانی سال ۱۴۰۳ حداکثر سرعت خدمات رسانی را داشته باشیم.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ملت، این شرکت که از نیمه اول خردادماه سال جاری به عنوان شرکت بیمه‌گر درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری مفتخر به خدمتگزاری به این عزیزان شده است، در راستای ایفای تعهدات خود و ارتقای سطح کیفی خدمات، اقدامات گسترده‌ای را در پیش گرفته و در این مدت کوتاه، گام‌های بلندی در جهت پاسخگویی به نیازهای درمانی این قشر ارزشمند برداشته است.

ارائه خدمات نوین درمانی با افزایش دو برابری مراکز طرف قرارداد

در همین راستا، شاهد افزایش چشمگیر تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت هستیم. در ابتدای این قرارداد، ۲۹۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد بیمه ملت بودند، اما این تعداد در حال حاضر با رشدی قابل توجه به ۴۹۰۰ مرکز درمانی افزایش یافته است. این اقدام مهم، به معنای دو برابر شدن دسترسی بازنشستگان به خدمات درمانی با کیفیت و تحت پوشش بیمه ملت است.

تسهیل فرآیندهای درمانی با افزایش نمایندگان منتخب

علاوه بر گسترش مراکز درمانی، بیمه ملت در جهت تسهیل فرآیندهای درمانی و رفاه حال بازنشستگان، تعداد نمایندگان منتخب خود را نیز به طور قابل توجهی افزایش داده است. در ابتدای این تعهد، ۵۰۰ نماینده منتخب در سراسر کشور وظیفه‌ی جمع‌آوری و ثبت مدارک پزشکی و اسناد خسارتی بازنشستگان را بر عهده داشتند. این تعداد در حال حاضر به ۸۵۹ نماینده منتخب و ۲۰ شعبه فعال شرکت افزایش یافته است.

تلاش برای پرداخت به موقع تعهدات و تسویه حساب کامل مطالبات

بیمه ملت در طول این مدت کوتاه، علیرغم حجم بالای مراجعات و پرونده‌های خسارتی انباشته شده از دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، روند پرداخت خسارت‌ها را آغاز کرده اما به دلیل بالا بودن تعداد پرونده‌ها تلاش می‌کند به طور کامل به تعهدات خود در قبال بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۳ عمل کرده و تمامی مطالبات مربوط به این دوره را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.
پرداخت نشدن مطالبات مربوط به ماه‌های نیمه دوم سال ۱۴۰۲ توسط شرکت خدمات دهنده قبلی موجب گلایه برخی بازنشستگان گرامی شده است که ارتباطی با قراردادهای جاری نیز ندارد و بیمه ملت ضمن درک این موضوع، تلاش‌های خود را برای تسریع در روند پرداخت خسارت‌های دو ماه اول سالجاری به کار گرفته است تا رضایت بازنشستگان عزیز را به دست آورد.

فراهم ساختن سامانه‌های آنلاین برای خدمات با سرعت و کیفیت

یکی از برنامه‌های مهم بیمه ملت برای ارائه خدمت مناسب به بازنشستگان محترم، فراهم ساختن امکانات برخط با ایجاد و راه‌اندازی «دینا» اپلیکیشن درمانی بیمه ملت ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است که در بستر آن، بازنشستگان می‌توانند بدون مراجعه فیزیکی به شعب و نمایندگی‌های بیمه ملت نسبت به ثبت خسارت و پیگیری اسناد ثبت شده خود اقدام کنند. استفاده از این سامانه در سرعت بخشیدن به روند ارزیابی و پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

عزم راسخ بیمه ملت در پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های بازنشستگان

مجموعه اقدامات انجام شده در این مدت کوتاه، نشان‌دهنده عزم راسخ و تعهد بیمه ملت در قبال بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری است. این شرکت با اتکا به سابقه درخشان و تجربه ارزشمند خود، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با ارائه خدمات نوین، با کیفیت و به موقع، آسایش و رفاه هر چه بیشتر این قشر فرهیخته و ارجمند را فراهم نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.