Categories: بانک و بیمه

بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی دریافت کرد

بر اساس این گزارش، در جریان ممیزی‌های انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهی‌نامه های‌ استاندارد بین المللی گردید.

این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستم‌های مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.

فتحنایی

Recent Posts

بهره‌‌گیری از فناوری‌های نوین و سیستم‌های راداری به منظور افزایش ایمنی در معادن مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه‌ریزی این شرکت برای بهره‌‌گیری از فناوری‌های نوین…

4 ساعت ago

بانک سینا تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از شش هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد

بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…

4 ساعت ago

اتمام ساخت بخشی از تجهیزات اصلی فاز اول مجتمع پتروشیمی بدر شرق در خارج از کشور

ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…

4 ساعت ago

رگولاتوری اصلی‌ترین چالش حوزه فین‌تک است

علی اخوان: رگولاتوری و تنظیم‌گری مهم‌ترین چالش حوزه فین‌تک است. با توجه به اینکه به…

4 ساعت ago

پانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

پانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…

4 ساعت ago

حضور مرکز نوآوری بیمه معلم در دومین کنگره موبایل ایران

مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…

5 ساعت ago